دانلود و خرید کتاب درآمدی بر مبانی سینمایی اسلامی فرج الله سلحشور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر مبانی سینمایی اسلامی اثر فرج الله سلحشور

کتاب درآمدی بر مبانی سینمایی اسلامی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درآمدی بر مبانی سینمایی اسلامی

کتاب «درآمدی بر مبانی سینمای اسلامی» مجموعه‌ای از یادداشت‌های کارگردان ایرانی، مرحوم فرج الله سلحشور است که در دومین سالگرد وفات سلحشور به همت روح الله عباسی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

نظرات کاربران

علی دائمی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

خدا رحمت کنه مرحوم سلحشور رو، اما مکتوبات ایشون در این کتابچه اصلا برای من قابل قبول نیست. قراره در مورد سینما حرف بزنیم یا فقط تفسیر آیات قرآن رو نقل کنیم؟! چرا به جز چند اتهام اغراق آمیز به

- بیشتر
ابراهیم ساعدی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

سلام به نظر من کتابی هست که تمام افراد دغدغه مند مذهبی که به سینمای اسلامی علاقه دارند باید مطالعه کنند، آن هم با توجه به حجم کمی که داره، من تونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم اما شما رو

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
علت اینکه دانشگاه ما محل تربیت و آموزش نیرو برای دشمن شده این است که دشمنان یعنی بنیانگذاران سینما برای هنر فیلم‌سازی تعریف مشخص و آکادمیک دارند. اما جمهوری اسلامی و دیگر کشورها هنوز تعریفی مناسب فرهنگ و اعتقادات خود برای سینما نداشته و ندارند.
mmz_133
ما هرچه نیروهای ارزشی و انقلابی وارد این سینما می‌کنیم، در جریان نفوذی و ضدانقلاب سینمای موجود حل میشود و هویت خود را از دست می‌دهد. در حقیقت به نوعی آب به آسیاب دشمن میریزیم و مدام جبهه او را تقویت می‌کنیم بنابراین لازم است جدای از جریان موجود باقی مانده از سینمای طاغوت و غربزده قبل از انقلاب، جریان جدیدی در فضایی جدید و مستقل با مبانی و اصول اسلامی تعریف شده بوجود آید که هیچگونه وابستگی و دلدادگی به آن جریان منحط نداشته باشد و راه خود را طی کند.
a.h sh

حجم

۸۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۸۵۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان