دانلود و خرید کتاب سقوط مردی از آسمان به چه معناست؟ لسلی نکا آریما ترجمه سید حسن رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سقوط مردی از آسمان به چه معناست؟ اثر لسلی نکا آریما

کتاب سقوط مردی از آسمان به چه معناست؟

معرفی کتاب سقوط مردی از آسمان به چه معناست؟

روایت‌های صادقانه، صریح و بی پرده که تصاویری حیرت‌ بار از زندگی مردم حاشیه را به دست می‌دهد. گاه قهرمان قصه خود نویسنده است، حضور یک زن آفریقایی در قلب تمدن آمریکا، تضاد بین کودکی کند شده از جهانی که آدم‌ها هیچ درکی از حقوق فردی خود ندارند به قلب جهانی که بر مدار آزادی‌های فردی می‌گردد با مادر چسبیده به سنت‌های خود، نویسنده استادانه این رودرویی بین نسل‌ها را تبدیل به رودرویی فرهنگ‌ها و جوامع می‌کند و با زبانی شیرین و گرم خواننده را همراه خود می‌برد. وی روایت کودکانه را بستر قصه می‌سازد که در آن با لطافت تمام آثار معتبر ادبی جهان را به چالش می کشد. سقوط مردی از آسمان به چه معناست؟ شامل ۱۲ داستان می‌باشد و تا کنون جوایز متعددی از جمله جایزه کِرکس، جایزه ادبی بروکلین را گرفته است و کتاب منتخب گودریدز در سال ۲۰۱۷ بوده است.

نظرات کاربران

Seda
۱۳۹۸/۰۴/۳۰

به جرئت می‌تونم بگم توی چند سال اخیر از هیچ مجموعه داستان کوتاهی به این اندازه لذت نبرده بودم. نویسنده حرفش رو اون‌قدر صریح زده که گاهی آدم رو غافلگیر می‌کنه. فضای داستان‌ها می‌تونه برای همه ما آشنا باشه .

- بیشتر
صائب
۱۳۹۸/۰۳/۰۴

سلام. سالها قبل کتابی خواندم به نام «مردمی که می‌توانستند پرواز کنند». روح حاکم بر این کتاب مانند آن کتاب است، اگر خوانده‌باشیدش. اگر هم که نخوانده‌اید، باید بگویم چند داستان غمگین متوسط و دو سه داستان عمیق اما باز هم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۸۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان