دانلود و خرید کتاب معلم مصلح ناصر طاهرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معلم مصلح اثر ناصر طاهرنیا

کتاب معلم مصلح

معرفی کتاب معلم مصلح

مجموعه «اندیشه‌ورزان» نشر افست با هدف مستندسازی دغدغه‌ها، اندیشه‌ها و تجربه‌های چهره‌های ممتاز تعلیم و تربیت ایران نگاشته شده است. هرکدام از کتاب‌های این مجموعه به یک شخصیت می‌پردازد و شامل سه بخش تجربه زیسته، گفت‌وگوها و دستاوردهای آنان است.

تجربه زیسته در قالب زندگی‌نامه داستانی، گفت‌وگوها به شکل میزگرد با حضور کارشناسان صاحب‌نظر و دستاوردها شامل سوابق آموزشی و علمی، تالیفات و ترجمه‌ها است.

امید است این مجموعه که به تدریج منتشر می‌شود در انتقال دیدگاه‌ها و تجربه‌های صاحبان اندیشه مفید باشد و در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش ایران موثر افتد.

این جلد از مجموعه «اندیشه‌ورزان» با نام «معلم مصلح» به جلوه‌هایی از زندگی و تجربه‌های «استاد احمد صافی» می‌پردازد.

نظرات کاربران

کتابخوان🤓
۱۴۰۱/۰۶/۱۱

این کتاب بهترین کتابی هست که در حال خواندنش هستم در این ماه آنقدر جذاب و زیبا و سرشار از تجربه های شیرین از استاد بزرگوار احمد صافی به نکات مهمی اشاره کرده اند که به نظرم برای معلمان و به خصوص

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«از شما می‌خواهم در دانش‌سراهای تربیت معلم اعلام کنید استادانی که در رشته‌های علوم پایه و طبیعی درس می‌دهند و اعتقادات دینی و مذهبی خوبی دارند، بیایند از ما گواهی تدریس دینی بگیرند و در کنار دروس تخصصی خود، دو واحد هم دینی درس بدهند. چون من در طول سالیان عمرم به تجربه دریافته‌ام که اگر استادان و معلمان ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان خارجه متدین باشند و دینی درس بدهند، تأثیر این درس در دانشجویان و دانش‌آموزان بیشتر از درسی است که معلمان تخصصی دینی می‌دهند.»
moallem
«معلم خوب کسی است که علاوه بر داشتن نظم، اخلاق خوب و شیوهٔ تدریس مناسب، به سه هنر نیز آراسته باشد: هنر خوشنویسی، هنر نقاشی و هنر حفظ شعر.»
کاربر ۷۸۲۹۸۴۱

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان