دانلود و خرید کتاب مثلث طلایی نوشتن برای مطبوعات احمد توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثلث طلایی نوشتن برای مطبوعات اثر احمد توکلی

کتاب مثلث طلایی نوشتن برای مطبوعات

نویسنده:احمد توکلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مثلث طلایی نوشتن برای مطبوعات

«مثلث طلایی نوشتن برای مطبوعات» کتابی در زمینه آموزش نویسندگی مطبوعاتی و نوشته دکتر احمد توکلی است. در این کتاب اطلاعات سودمند و نکات کاربردی مهمی همچون رئوس طلایی نوشتن، ایده‌های نویسندگی، گردآوری اطلاعات برای تهیه مطلب، ساختار مقاله مطبوعاتی،، مقاله خبری، تیترنویسی و... فرامی‌گیرید. این مجموعه با گرایش به تکنیک‌های مقاله‌نویسی و یادداشت مطبوعاتی‌نوشته شده است؛ اما از آنجایی که فنون نوشتن Writing حداقل در کتاب‌ها و منابع‌آموزش غربی شمول بیشتری دارد و تقریباً تمامی عرصه‌های نوشتار مطبوعاتی راشامل می‌شود، می‌توان نکات آموزشی آن را بویژه به گزارش‌نویسان نیز توصیه کرد. مثال‌های یاد شده در کتاب عیناً از مطبوعات نقل شده است و در مواقعی که‌انتقادی به آن وارد بوده، عمداً ذکر منبع نشده، تا سوء تفاهمی ایجاد نکند.

نظرات کاربران

حسین
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

کاش زودتر این کتاب را می‌خواندم برای دوستانی که در حوزه محتوای دیجیتال و بازاریابی محتوایی فعال هستند خیلی پیشنهاد می‌کنمش. کلا دید ژورنالیستی در تولیدمحتوا دید جالب و راهگشایی است

امیرحسین
۱۴۰۰/۰۴/۰۴

چند وقتی است که درگیر نوشتن در مطبوعات هستم. کتابهای کمی در این حوزه خوندم، حدود سه الی چهارتا، این کتاب بین کتابهایی که تا به اینجا خواندم، در جایگاه دوم هست. خوبیش هم به این دلیل هست که با ذکر مثال

- بیشتر
حسن
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

مختصر و مفید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
اگر کتاب پیرمردو دریای همینگوی را در قطع جیبی و با صفحات کمتری منتشر کردیم، ایجازصورت نگرفته است. رعایت ایجاز یعنی اقتصادِ هزینه کردن کلمات وجملات.
AliDarvish
اگرچه به قول مارکز " یک ژانر ادبی است " اما ادبیات نیست. باید به زبان مردم صحبت کرد.
AliDarvish
علاوه بر داشتن حرفی برای گفتن، باید عشقی در درون باشد. باید یک‌ندای درونی مدام همچون خوره به جانمان افتد و ما را تشویق به نوشتن کند.
زهرآ
از نظر جرج‌دبلیو بوش هدف اصلی از تحریف، متقاعد کردن نیروهای دشمن‌برای تسلیم شدن نیست، بلکه ایجاد اطمینان در افکار عمومی‌آمریکا است. زیرا این اطمینان برای ادامه جنگ کاملاً ضروری‌است.
امیرحسین
دست مخاطب به سمت کدام ظرف دراز می‌شود؟ یادداشتی که مامی‌نویسیم باید از هر نظر جذاب باشد. جذابیت موضوعی، جذابیت درتیتر، جذابیت در شروع. توزیع مناسب
AliDarvish
نویسندهٔ کتاب هنرنویسندگی خلاق، لازم نیست نویسنده مردم را دوست داشته باشد، ولی‌باید برای او مردم بسیار جالب باشند
AliDarvish
استعداد اولیه‌نویسندگی، بدون داشتن دانش فنی و در عین حال تلاش برای کسب معاش به‌عنوان یک نویسنده مثل آن است که خود را به طور ناگهانی در مقابل توده‌ای ازآهن، الوار و آجر بیابید بدون آنکه دانش معماری یا ساختمان سازی داشته‌باشید و بخواهید که از طریق ساخت و ساز و فروش منازل زندگی کنید. " (۲)
AliDarvish
گفتم: برای رسیدن به دومی باید با اولی شروع کنی. یعنی اول عاشق‌نوشتن باشی. اگر عاشق شدی و نوشتی سرو کله دومی خود به خود پیدامی‌شود.
زهرآ
بین‌نوشتن و نویسنده بودن فرق بسیار است. شما باید بخواهید که بنویسید و نه‌اینکه بخواهید فقط نویسنده باشید.
زهرآ
ویلیام فاکنر Viliam Fakner نویسنده معروف می‌گوید: " اوایل گمان می‌کردم‌تنها چیزی که نویسنده باید از آن برخوردار باشد استعداد است. اما حالاتصور می‌کنم که نویسنده تازه کاری که شروع به نوشتن کرده، باید بی‌اندازه‌بردبار باشد و برای دست یافتن به آنچه می‌خواهد، بارها تلاش و تقلا کند. "
زهرآ

حجم

۲۸۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۲۸۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان