دانلود و خرید کتاب اقتصاد خرد نادر مهرگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد خرد اثر نادر مهرگان

کتاب اقتصاد خرد

نویسنده:نادر مهرگان
امتیاز:
۳.۳از ۳۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اقتصاد خرد

کتاب اقتصاد خرد نوشتهٔ نادر مهرگان (استاد دانشگاه بوعلی‌سينا) است. انتشارات نور علم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون علم اقتصاد نوشته شده است.

درباره کتاب اقتصاد خرد

نویسندهٔ کتاب اقتصاد خرد می‌گوید که فراگیری علم اقتصاد یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حل برخی مشکلات است؛ مشکلات ناشی از خواسته‌های مادی و غیرمادی فراوان و نامحدود مردم. امکانات قابل‌دسترس جهت تأمین خواسته‌ها محدود است. بنابراین، ناچار از میان نیازهای مختلف، مصرف‌کنندگان تنها برخی از آن‌ها را برگزیده و بدان‌ها پاسخ می‌دهند. چگونگی انتخاب نیازها و پاسخگویی به آن‌ها، موضوع علم اقتصاد است.

در «اقتصاد خرد» رفتار انفرادی خانوارها و بنگاه‌ها مطالعه شده است. قیمت‌ها نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب نیازها دارند. قیمت‌ها نقش تخصیص منابع، توزیع کالاها و اطلاع‌رسانی از وضعیت امکانات و خواسته‌های جامعه را بر عهده دارند؛ به‌طوری‌که تولیدکنندگان با اطلاع از قیمت‌ها، منابع را به‌سوی تولید کالاهای خاصی هدایت می‌کنند و مصرف‌کنندگان نیز متأثر از قیمت‌ها، بین کالاهای مختلف، برخی را برمی‌گزینند.

نادر مهرگان کتاب حاضر را در ۸ فصل نوشته است. در تدوین این کتاب از منابع گوناگونی استفاده شده است؛ به‌ویژه منابع درس اقتصاد خرد و کلیات علم اقتصاد

خواندن کتاب اقتصاد خرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار و علاقه‌مندان به علم اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اقتصاد خرد

«همه ما از روزی که اولین پول را به‌دست آوردیم سعی کردیم در مورد اینکه آن را خرج و یا پس‌انداز کنیم تصمیم بگیریم و خواستنه و ناخواسته ناچار به تصمیم‌گیری شدیم. این مسائل تا پایان زندگی ما وجود دارد.»

نظرات کاربران

مهرداد معتمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

آقای مهرگان جزو اقتصاددانانی بودن که سال 96 نامه نوشتن: اگر روحانی رأی نیاورد تورم، رکود عمیق، فقر و فساد گسترده متجلی خواهد شد! باتوجه به کارنامه درخشان دولت مورد تأیید جناب نویسنده، این کتاب ارزش خواندن داره یا نه؟!

علی(م)
۱۳۹۸/۰۳/۲۶

کتاب برای دانشجویان کارشناسی رشته اقتصاد برای درس خرد1 مکمل خیلی خوبیه، برای رشته های حسابداری، مدیریت، صنایع و... نیز کتاب اصلی خیلی خوبیه. جنبه های ریاضی کتاب کمتره و بیشتر مفهومی و توصیفی و با مثال توضیح داده. مثالها

- بیشتر
کاربر ۱۹۴۵۷۸۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۵

اقتصادو قشنگ با مثال توضیح داده وشما با یکبار خوندنش کامل اقتصاد خرد رو میفهمید

Mr.Sep
۱۳۹۸/۰۵/۰۷

از بهترین کتاب های دانشگاهی این ویرایش رو نخوندم اما از خوندنش تو دوران دانشگاه لذت بردم

کاربر ۴۴۸۸۹۳۹
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

به عنوان یک کتاب دانشگاهی از ویراستاری بسیار ضعیف برخوردار است ، آنقدر غلط در نوشتن مفاهیم ریاضی در کتاب هست که اگر من دانشجو بودم کاملا گیج میشدم ، یعنی یک نفر قبل از چاپ یکبار کتاب را نگاه

- بیشتر
roya_abdullahi
۱۳۹۹/۰۷/۰۷

خب الان اینو باید همش تو این برنامه بخونم ؟ 😕😕

کاربر ۶۷۲۴۴۴۶
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

اسلایداش رد نمیشه.هرچی میزنم بعد برمیگرده اول

کاربر ۵۴۴۶۹۰۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

سلام حل مسائل در خود کتاب قرار گرفته؟

sam73
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

این کتاب برای فهم اقتصاد خرد بسیار عالی هست. توضیحات روان مفاهیم و مثالهای ملموس به خصوص در تمرین کتاب باعث می شود به راحتی مفاهیم اقتصاد خرد برای دانشجو جا بیفتد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۷ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان