دانلود و خرید کتاب تلخیص و ترجمه کشف الیقین فی فضائل امیرالمومنین علیه السلام علّامه حسن بن یوسف بن مطهر حلّی ترجمه حمیدرضا آژیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تلخیص و ترجمه کشف الیقین فی فضائل امیرالمومنین علیه السلام اثر علّامه حسن بن یوسف بن مطهر حلّی

کتاب تلخیص و ترجمه کشف الیقین فی فضائل امیرالمومنین علیه السلام

معرفی کتاب تلخیص و ترجمه کشف الیقین فی فضائل امیرالمومنین علیه السلام

این اثر خلاصه ترجمه «کشف الیقین فی فضائل امیرالمومنین علیه السلام» اثر دانشمند فاضل علامه حسن‌بن‌یوسف‌بن‌مطهر حلی با ترجمه حمیدرضا آژیر است. برای استقامت و استواری دین و دور ماندن آن از تحریف و استواری و استقامت امت و دور ماندن آن از انحراف، عقل، حکم به داشتن وصی و خلیفه‌ای معصوم در علم و عمل برای صاحب هر دین و شریعتی می‌کند. اساس اعتقاد عقلی و قبلی به خلفاء مطهر و معصوم رسول الله از وجود مبارک امیرالمومنین علی بن ابی طالب تا ساحت مقدسه ولیّ عصر به این دلیل است و به همین دلیل بی امامت و ولایت خلیفه معصوم برای رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نه از تاک نشان می‌ماند و نه از تاک‌نشان؛ به تعبیر امیرالمومنین صلوات الله علیه به گوسفند پوستین وارونه پوشانده و کاسه پر را سرنگون می‌کند؛ تلاش مجدانه علما امامیه در اثبات لزوم امامت و خلافت بلافصل امیرالمومنین صلوات الله علیه به همین دلیل بوده است . از جمله آثار بدیع و خوش ساختار در این زمینه، اثر حاضر، تالیف علامه حلی است که به حق از اعاظم علماء شیعه و از موثرترین آنان در تکوین فرهنگ شیعی است او در این اثر مناقب و فضائل آن حضرت را پیش از تولد؛ و در حال کمال و بلوغ؛ و آنچه پس از شهادت و وفات آن حضرت برای ایشان ثابت شده است از منابع اهل سنت گردآوری کرده است.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پیامبر (ص) فرموده است: "اگر (درختان) باغ‌ها قلم گردند و دریاها مرکب و جنّیان حسابگر و آدمیان نویسنده، نخواهند توانست فضایل علی بن ابی طالب (ع) را شماره کنند".
چڪاوڪ

حجم

۱۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان