دانلود و خرید کتاب آب ناب مزدافر مؤمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آب ناب اثر مزدافر مؤمنی

کتاب آب ناب

انتشارات:مزدافر مؤمنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آب ناب

آب، حیاتی‌ترین، فراوان‌ترین و آشناترین ماده در سیاره زمین است. هرچند که آب بسیار عادی و شناخته شده به نظر می‌رسد ولی ما از اسرار شگفت‌انگیز آن، هیچ نمی‌دانیم.

زندگی در سیاره زمین در اقیانوس‌ها، به شکل یک تک سلولی در آب آغاز شده است و ما انسان‌ها نیز زندگی خود را در مایع آمنیوتیک به شکل یک تک‌سلولی در آب آغاز می‌کنیم. آب عامل اصلی حیات است.

کتاب «آب ناب» این عنصر حیات‌بخش را از ابعاد مختلفی همچون چرخه آب در طبیعت. ترکیب شیمیایی، شرایط نگهداری، اصول نوشیدن آب، میزان مصرف آب روزانه و راه‌های غنی‌کردن آب، بررسی کرده‌است:

«وقتی راجع به تأمین نیاز بدن به آب صحبت می‌شود، منظور فقط نوشیدن آب نیست. بلکه خوردن غذاهای حاوی آب هم باید مورد توجه قرار گیرد. همان‌طورکه بدن از ۷۰% آب تشکیل شده است، غذاهایی که حاوی حداقل ۷۰% یا بیش‌تر آب هستند یعنی خوراک گیاهی، به‌ویژه میوه‌ها و سبزیجات، سازگارترین خوراک برای طبیعت بدن ما هستند.

الگوی تغذیهٔ کنونی، شامل غذاهای بسته‌بندی شده، فرآوری شده، سوسیس، کالباس، همبرگر، پیتزا، انواع فست‌فود، ساندویچ‌ها، انواع چیپس و چاشنی‌های شور و تند، انواع سُس و غیره، همه خوراک‌های بسیار کم آب هستند و منجر به افزایش خشکی و کم‌آبی بدن می‌شوند و به لوله گوارش، از معده تا روده بزرگ می‌چسبند و حتی اگر پس از خوردنِ این غذاها آب بنوشیم نیز بی‌فایده خواهد بود. مقدار آب موجود در خوراک، باید در هماهنگی با میزان آب موجود در بدن باشد، یعنی غذایی که حداقل از ۷۰% آب تشکیل شده باشد.»

نظرات کاربران

sattar darvishi
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

من سمینارهای استاد مومنی رو میدیدم که با این کتاب آشنا شدم واقعا بینظیر بود توصیه میکنم به همه که این کتاب رو برای سلامتی خود و خانواده حتما بخونید.

حسن نیکدهقان
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

کتاب بسیار مفیدیه و در عین حال کاربردی جالبتر اینکه نگارنده تجربیات شخصی خودش رو هم در انتهای کتاب اورده.کتاب دیگه ای که این نگارنده نوشته رو هم پیشنهاد میدم بخونید که بسیار بسیار جالبه(زمین، زمان، انسان)

Mahdi m.f
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

سالم ترین آب ، آبی است که از تقطیر بدست می آید و بس ... بخوانید تا بدانید ...

Kamisema
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

فوق العاده است این کتاب

lili
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

تحقیق بسیار دقیق و کاربردی بود و مهمترین دلیل ذکر دقیق منبع و مواخذه. خواندن کتاب فقط چند ساعت طول میکشه ولی محرز است که حاصل سالها تحقیق و بررسی دقیق هست و از این حیث ارزش مطالب عنوان شده

- بیشتر
yeganeh
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

مطالب موجود در این کتاب و هیچ جای دیگه ای پیدا نمی کنید. این کتاب درباره آب خالص و معجزه های اون در زندگی انسان حرف میزنه. توصیه می کنم اگر می خواین فقط یک کتاب بخونید، همین کتاب باشه.

پژوهشگر
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

کتابی مفید و عالی و قابل فهم و روان برای عام و خاص است.

ali aria
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

بسیار عالی بود

Shekarlian
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

سپاسگزار شما هستیم از آگاهی که به اشتراک گذاشتید مزدافر مومنی عزیز

mehdiam
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عالی بود توصیه میکنم حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۵۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان