دانلود و خرید کتاب ما و بلا در آیینه قرآن حسن ملک‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما و بلا  در آیینه قرآن اثر حسن ملک‌پور

کتاب ما و بلا در آیینه قرآن

نویسنده:حسن ملک‌پور
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ما و بلا در آیینه قرآن

عذاب تنها موکول به آخرت نیست در دنیا هم در کنار امتحان، ابتلاء و آزمایشات الهی، عذاب وجود دارد اما نوع و حالت و شکل آن با عذاب‌های آخرتی تفاوت دارد. برای فرار از این عذاب‌های دنیوی باید ابتدا آنها را بشناسیم و ماهیتشان را درک کنیم و بعد از آن به دنبال دلیل آنها باشیم؛ یعنی بفهمیم چه اعمالی از ما سرمی‌زند که باعث عذاب دنیوی می‌شود. بعدا از این مراحل است که می‌توانیم از آن زشتی‌ها و بدی‌ها و سهل‌انگاری‌هایی که باعث نزول این عذاب‌ها می‌شوند دوری کنیم. هدف این کتاب نیز آشنا ساختن ما با این مراحل است. در این اثر می‌توانید انواع گناه‌های فردی و جمعی را بخوانید، با فلسفه عذاب آشنا شوید و انواع آن را بشناسید. علل و ریشه‌های عذاب الهی را دریابید و در انتها راه‌های جلوگیری از آنها را تمرین کنید.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
خدا نکند که پرده عفو و گذشت و چشم‌پوشی ستارالعیوب کنار برود
سیّد جواد
تقدیم به امید همه مستضعفان عالَم و شافع امت حضرت مهدی موعود (عج)
سیّد جواد
رسول اکرم (ص) در سخنی به ابوذر فرمودند: «لاتنظر الی صغر الخطیئة و لکن انظر الی من عصیته»«کوچکی گناه را ننگر، بلکه بنگر چه کسی را نافرمانی می‌کنی!» «بحارالانوار ج ۷۴ باب ۷ ص ۱۳۷»
سیّد جواد
در دنیا در کنار امتحان، ابتلاء و آزمایشات الهی، عذابی نیز هست و عذاب تنها موکول به آخرت نیست اما نوع و حالت و شکل آن با عذاب‌های آخرتی تفاوت دارد
سیّد جواد

حجم

۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان