دانلود و خرید کتاب شیوه‌های دعوت به نماز محسن قرائتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیوه‌های دعوت به نماز اثر محسن قرائتی

کتاب شیوه‌های دعوت به نماز

نویسنده:محسن قرائتی
امتیاز:
۳.۸از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شیوه‌های دعوت به نماز

«شیوه‌های دعوت به نماز » نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی، کتابی درباره اصول، شیوه‌ها و موانع دعوت به نماز است.

در این کتاب حقایقی درباره دعوت کنندگان به نماز را خواهید خواند، این که چگونه به نماز دعوت کنیم، چه اصولی را در این دعوت رعایت کنیم، به عنوان یک دعوت‌کننده چه ویژگی‌هایی را باید درون خود تقویت کنیم و چه گام‌هایی را پیش از دعوت کردن به نماز برداریم. در انتها نیز با آسیب ها و موانع دعوت مانند اقدامات نابه‌هنگام و رفتارهاری نابجا آشنا خواهیدشد.

نظرات کاربران

نادیا
۱۳۹۸/۰۲/۱۹

سخن‌که‌از‌دل‌برآید‌بردل‌نشیند.خیلی‌ساده‌وبامثالهایی‌ بیان‌شده‌اند‌که‌هرآدمی راباهربهانه ای که بتراشد دهنش را می‌بندد.همیشه دنبال کتابهایی این چنینی می‌گشتم که بتوانم بامردم حرف بزنم جواب هایم وکتابهایم رایافتم وخوشحال‌شدم.باسپاس‌فراوان‌ازآقای‌ قرائتی که عمرشان را با این چنین تحقیقات ونوشته ها میگذرانند.

Alireza
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

میتونم بگم تقریبا از هر نظری روی دعوت به نماز تمرکز کرده و مثال ها و نظرات کاربردی خوبی هم پیشنهاد داده امیده که مورد استقبال مسئولین و فرهنگی کاران عزیز و مشتاقان دعوت به این فریضه قرار بگیره ، ان

- بیشتر
mneckoee
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

در بین جملات از آیات و احادیث زیادی استفاده شده که برای من خیلی شیرین بود و فهم و اعتبار مطلب رو بالا میبرد

کاربر 8525256
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

برای استخدامی

مسلم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵

درجه یک و شیرین و خواندنی

SIR_SARAB
۱۳۹۸/۰۲/۱۵

من نمی فهمم چرا اینو زدن به عنوان داغ ترین کتابخانه همگانی؟! /:

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۷)
اما واقعیت این است که هیچ انسانی نباید به راه‌های رفته خود نگاه کند تا دچار غرور نشود؛ بلکه باید به راه‌های نرفته نگاه کرد تا احساس مسئولیت بیشتری در انسان پدید آید.
امیر محمد
نزد امام صادق (ع) از کسی به خوبی یاد کردند، امام پرسید: نماز او چگونه است؟ یعنی امام (ع) محور خوبی‌ها را نماز می‌داند.
abd
امام صادق (ع) نیز می‌فرماید: «أَحَبُّ إِخْوَانِی إِلَیَّ مَنْ أَهْدَی إِلَیَ عُیُوبِی»؛ بهترین دوست من کسی است که عیب مرا به من تذکر دهد. جالب اینکه حضرت نام این تذکر را هدیه گذاشته است؛ هدیه‌ای دوستانه.
Nasrin mohseninia
امام رضا (ع) مشغول نوشتن بود؛ همین‌که صدای اذان بلند شد، قلم را به زمین گذاشت و حاضر نشد حتی با نوشتن چند کلمه، نامه را تمام کند!
Edoardo
معنای ضایع کردن نماز، نخواندن آن نیست؛ بلکه تأخیر آن از اول وقت و غلط خواندن آن و انجام آن به شیوه نامناسب، با سرعت و بدون حضور قلب است.
takhtary
شیطان به خدا گفت: «ثُمَّ لَآتِیَنَّهُمْ مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ وَ مِنْ خَلْفِهِمْ وَ عَنْ أَیْمانِهِمْ وَعَنْ شَمائِلِهِمْ وَلاتَجِدُ أَکثَرَهُمْ شاکرِینَ»؛ سپس از روبرو و از پشت سر و از راست و چپشان بر آنان می‌تازم و بیشتر آنان را سپاسگزار نخواهی یافت. از این آیه معلوم می‌شود کسی که روحیه شکر ندارد، در دام شیطان قرار می‌گیرد و همچون درختی که آب ندارد و خشکیده است، به سرعت با کبریت آتش می‌گیرد. آری شکر انسان را از خطرات و وسوسه‌های شیطان بیمه می‌کند.
takhtary
بدان که تمام اعمال و کارهای تو تابع نماز است
takhtary
شرکت در نماز از سوی مسئولان، استادان، مدیران و معلمان و هر کسی که به هر دلیلی جایگاه اجتماعی دارد، یک امر به معروف عملی است. البته برخی به اسم اینکه نگران ریاکاری و خودنمایی هستند، نمازشان را در جای خلوتی می‌خوانند؛ در حالی که باید بدانند این ریا نیست، بلکه امر به معروف عملی است و آنچه ناپسند است، خودنمایی است، نه خوب‌نمایی.
takhtary
آنچه سبب دعوت به نماز می‌شود اخلاص، اتحاد، صفا، محبت، تفقد، تعلیم و تربیت و اخلاق خوب نمازگزاران است، نه مناره‌های بلند، محراب‌های مجلل و مساجد اشرافی.
takhtary
توجه هیئت امنا به برگزاری جلسات ختم و فاتحه و مراسم، بیش از انتخاب روحانی دانشمند و جذب دانش‌آموزان آن منطقه به مسجد است و این به این علت است که امام جماعت دانشمند و جذب نسل نو، وقت‌بر و هزینه‌بر است؛ ولی ایجاد جلسات فاتحه ساده و پر درآمد.
takhtary

حجم

۲۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۲۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان