دانلود و خرید کتاب ‫آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ‌‫ مایکل وولف ترجمه یاسین قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‫آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ‌‫ اثر مایکل وولف

کتاب ‫آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ‌‫

نویسنده:مایکل وولف
انتشارات:نشر تيسا
امتیاز:
۲.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ‫آتش و خشم درون کاخ سفید ترامپ‌‫

کتاب «آتش و خشم»، روایاتی از ماجراهای درون کاخ سفید است که بر اساس گفت‌وگوهایی شکل گرفته که مایکل وولف (نویسندهٔ کتاب) در یک دورهٔ زمانی ۱۸ماهه با ترامپ و بیشتر اعضای کارکنان ارشد او انجام داده است. اولین گفت‌وگوی او پیش از انتخابات و زمانی که ترامپ کاندیدای رئیس‌جمهوری بود، انجام شده بود. نویسنده در پیشگفتار این کتاب دربارهٔ برخورد دولت ترامپ با او نوشته است که: «با اینکه دولت ترامپ خصومت با مطبوعات را به سیاست مجازی خود تبدیل کرده است، اما در سالیان اخیر از هر دولت دیگری در کاخ سفید نسبت به رسانه‌ها بازتر عمل کرده است.» بنابراین، وولف در ابتدا درخواستش از دولت این بود که در حد یک ناظر نامحسوس، بتواند در کاخ سفید حضور داشته باشد. در این باره نوشته است که: «من بیشتر به یک مزاحم ثابت بدل شده بودم.» به این ترتیب، وولف به گفت‌وگوهایش ادامه داد. بعضاً علاوه‌بر اعضای دولت ترامپ، در کتاب نقل‌قول‌هایی از شاهدان بی‌نامی وجود دارد که وقایع و شرایط کاخ را توصیف می‌کنند: «مسئله اصلی برای ترامپ در کارزار انتخاباتی‌اش این بود که چقدر همه‌چیز مزخرف بود و چقدر اعضای درگیر در آن افراد بازنده‌ای بودند. علاوه‌براین، او کاملاً متقاعد شده بود که افراد تیم کلینتون برندگان درخشانی بودند. او اغلب می‌گفت آن‌ها بهترین‌ها را دارند و ما بدترین‌ها را. زمان صرف‌شده در هواپیمای کمپین انتخاباتی او اغلب شامل مشاهدۀ اهانت‌های فراوان به این و آن بود. تمام افراد اطراف او ابله بودند.» مایکل وولف، نویسندهٔ ثابت نیویورک‌تایمز، هالیوود ریپورتر، گاردین و تعدادی دیگر از روزنامه‌های مشهور است. او برای آثار خود جوایز متعددی را دریافت کرده است. «کتاب آتش و خشم» هم، پس از انتشار بلافاصله به پرفروش‌ترین کتاب روز وب‌ سایت «آمازون» تبدیل شد.

نظرات کاربران

Mohammad Rasoulian
۱۳۹۸/۰۲/۰۸

به نظرم ترجمه اصلا خوب نبود. جاهای زیادی سکته داشت یا تحت الفظی ترجمه شده بود و گویا نبود.

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

ترامپ سلام من هستم مهدی خانمرادی درکتاب ددر اتش ودرخشم ودرحساب کاربری من ودرکتاب کسی توجه به من ودرکتاب اتش ودرخشم ودر اسم من نمکندقسمت میدم مادر ابنها باروسیه بیار جل وی چشماشمن هر چی سلحه خواستی دارم09358068811

دکتر میرزایی
۱۳۹۷/۰۵/۱۵

نمونه بسیار عالی بود، ترجمه استادانه و روان

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
در میان بحث‌های ملی در ارتباط با آزار و اذیت جنسی، ترامپ به مجری NBC بیلی بوش درحالی‌که میکروفون باز بود گفت: «من خودبه‌خود جذب زنان زیبا می‌شوم و شروع به بوسیدن آن‌ها می‌کنم. مثل آهنربا می‌ماند. من حتی درنگ هم نمی‌کنم، یک‌راست می‌بوسم. اگر شما فرد مشهوری باشید آن‌ها به شما اجازه این کار را می‌دهند، شما اجازه دارید تا هر کاری می‌خواهید انجام دهید ... می‌توانید شرمگاهشان را بگیرید. شما می‌توانید هر کاری بکنید».
Alireza
بانون با لبخندی همراه با چشمک ادامه داد: «اجازه دهید تا اردن به کرانۀ باختری رسیدگی کند، بگذارید تا مصر به مسئله غزه بپردازد. اجازه بدهید تا خودشان این مسائل را حل‌وفصل کنند و یا اینکه در تلاش برای حل آن نابود شوند. سعودی‌ها به لب مرز رسیده‌اند. مصری‌ها هم همین‌طور. همگی تا حد مرگ از ایران هراس دارند، یمن، سینا، لیبی. این یک مسئلۀ بسیار بغرنج است، به‌همین‌دلیل نقش روسیه در اینجا تا این حد کلیدی‌ست، آیا روسیه تا این اندازه بد است؟ بله، آن‌ها آدم‌بَده هستند، اما جهان مملو از آدم‌بَده است».
SFatemehM
اما حالا لحظه تفکر بانون فرارسیده بود. در همه‌جا حس شک و تردید جهانی وجود داشت. خروج از اتحادیۀ اروپا در انگلستان، موج رسیدن مهاجرین به سواحل اروپای ناراضی، نادیده گرفتن حقوق کارگران، شبح فروپاشی‌های مالی بیشتر، برنی ساندرز و انتقام‌جویی لیبرال او، در همه‌جا واکنش‌هایی منفی وجود داشت. حتی برجسته‌ترین حامیان جهانی‌سازی هم دچار تردید شده بودند. بانون معتقد بود که تعداد زیادی از مردم ناگهان پذیرای پیامی جدید بودند: جهان به مرز نیاز دارد یا اینکه باید به زمانی بازگردد که در آن مرزبندی وجود داشت، زمانی که امریکا هنوز بزرگ بود. ترامپ به یکی از نمایندگان برجستۀ این پیام تبدیل شده بود.
SFatemehM
ترامپ علی‌رغم ناامیدی‌اش در عدم موفقیت واشنگتن برای جشن و استقبال درست از او بسان یک فروشندۀ خوب، خوش‌بین بود. فروشندگانی که ویژگی اولیه و مشخصۀ اصلی‌شان توانایی آن‌ها برای تداوم فروش و تغییر مداوم دنیا به شیوه‌ای مثبت بود. یأس برای هر فرد دیگر برای او فقط موجب نیاز به بهبود واقعیت می‌شد. صبح روز بعد، ترامپ به دنبال تأیید دیدگاهش درباب این مسئله بود که مراسم تحلیف او یک موفقیت عظیم بوده است. «جمعیت فراوانی در آن‌جا حضور داشتند، حداقل بیش از یک میلیون نفر، درست است؟» او با دوستان خود تماس گرفت و تقریباً تمامی آن‌ها در پاسخ به این سؤال به او جواب مثبت دادند. کوشنر نیز این جمعیت انبوه را تأیید کرد و کانوِی نیز چیزی نگفت که او را ناامید کند.
esrafil aslani
او به دنبال مجوزی بود که از همرنگی با جماعت یا قابل احترام بودن فاصله بگیرد. به‌دنبال مجوزی حاکی از یاغی‌گری برای برنده شدن بود، و همین برنده شدن است که اهمیت دارد، به هر روشی که به دست آمده باشد.
mohammad79
ترامپ دوست داشت تا بگوید که یکی از مسائلی که زندگی را جالب می‌کند این است که همسر دوستان خود را به رختخواب ببرید و با آن‌ها رابطه داشته باشید
mohammad79

حجم

۳۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۳۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۷۰۰
تومان