دانلود و خرید کتاب حرف بزن تا برنده شوی برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرف بزن تا برنده شوی اثر برایان تریسی

کتاب حرف بزن تا برنده شوی

معرفی کتاب حرف بزن تا برنده شوی

کتاب «حرف بزن تا برنده شوی» نوشته برایان تریسی، به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تقویت اعتماد به نفس و تسلط ذهنی خود بر موضوعات مورد بحث در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شوید، از حقوق خود دفاع کنید، دیگران را قانع کنید و به اهداف خود برسید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

الهام
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

عنوان کتاب هست حرف بزن تا برنده شوی و زیرش نوشته شده چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شوید، متاسفانه از عنوان کتاب فکر کردم درباره مذاکره کردن و قانع کردن دیگران هست در حالیکه درباره سخنرانی در جمع های

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
اگرکاری را چندین بار انجام دهید بالاخره حساسیت‌تان درباره آن از بین می‌رود. وقتی چندین بار جلوی بقیه صحبت کنید، سرانجام ترس و تردیدتان ازبین می‌رود.
Amirali Varzandeh
بزرگ‌ترین دشمن ما، ترس و تردید خودمان است؛ اما کارهایی که می‌توانید انجام دهید، توانایی‌هایی که دارید یا می‌توانید داشته باشید حد و مرز ندارند، البته در صورتی که خودتان، خودتان را محدود نکنید.
Amirali Varzandeh
فقط زمانی تبدیل به سخنران بی‌نظیری شد که این طرزتفکر را تغییر داد. حالا به جای این که با خودش فکرکند "من اینجا هستم! " با این احساس روی سن می رود:"وای، شما این جا هستید! " وقتی مخاطبان‌تان را افراد بی‌نظیر، استثنایی، خونگرم، خوشرو و جالب در نظر می‌گیرید، این طرز تفکر را خواهید داشت: "وای، شما اینجا هستید! " در نتیجه ترستان از بین می‌رود و با اعتماد به نفس، آرام، خونگرم، صمیمی و خوش‌بین می‌شوید. در این صورت یکی از بهترین سخنرانان در رشته خود خواهید بود.
Αρέφ
در مسیر دشوار پرورش یک مهارت ضروری، راه میانبر وجود ندارد.
Amirali Varzandeh
قطعآ می‌دانید که تمرین به کمال منجر می‌شود
Amirali Varzandeh
باید هدفتان این باشدکه جزء ده درصد افراد برتری قرار بگیریدکه ارتباطات قوی‌تری دارند. همیشه به خودتان یادآوری کنید: "تقریبا تمام کسانی که امروزه جزو افراد برتر هستند، زمانی در زمره ضعیف‌ترین‌ها بوده‌اند". تمام افرادی که عملکرد خوبی دارند، زمانی عملکرد ضعیفی داشته‌اند.
Amirali Varzandeh
"آرام صحبت کنید، مکث کنید، و بین نکات و جمله‌ها لبخند بزنید. "
nisonediton

حجم

۱۵۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱۵۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان