دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان وین دایر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان اثر وین دایر

کتاب ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان

نویسنده:وین دایر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان

«وین والتر دایر» به عنوان سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا شناخته شده‌است. کتاب‌های او با فروش بیش از ۳۵ میلیون نسخه از پرفروش‌ترین کتاب‌های طول تاریخ محسوب می‌شود. وین والتر دایر، نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او راه و روش خود را برای رسیدن به موفقیت، از شرایط بسیار سختی که تا دوران جوانی تجربه کرده، تا رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در زندگی به عنوان استاد دانشگاه و نویسنده و سخنرانی مشهور، با مخاطبانش در میان می‌گذارد. «۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان» مجموعه‌ی ۱۰۱ راه است که هر روز می‌توان از آن‌ها برای تغییر زندگی استفاده کرد، بدون اینکه نیاز به یادداشت کردن یا یادآوری آن‌ها باشد. معجزه‌ی آگاهی در هر کدام از ما، که خود روح الهی با تجربیات انسانی هستیم، وجود دارد، تنها باید نسبت به آن آگاه باشیم. دستیابی به این آگاهی را وین والتر دایر، با ۱۰۱ روش به ما آموزش می‌دهد.
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
چیزی الهی وجود دارد که در همه چیز جریان دارد.
da☾
وقتی آرامش دارید، کارآمد هستید و به شما الهام می‌شود
فرامرز میرشکار
موقعیت‌ها، افراد را نمی‌سازند بلکه او را ظاهر می‌سازد.
فرامرز میرشکار
شماره ۱۹ نگران آینده نباشید و همهٔ امور را به خداوند بسپارید. به جای نگرانی برای آینده سعی کنید از امروز خود کمی بیشتر لذت ببرید. وقتی نگران پیامد کاری هستید بسیار دشوار است تا آن کار را به ثمر رسانید. وقتی آرامش دارید، کارآمد هستید و به شما الهام می‌شود و الهام از سرزندگی می‌آید. وقتی سرزنده هستید، به شما الهام می‌شود و آینده چیزی نیست که بخواهید بخاطرش نگران باشید. شما با"اکنون" آمیخته شده‌اید، که همهٔ چیزی است که وجود دارد و تا به حال وجود داشته است و همهٔ آن چیزی است که خواهد بود، اکنون.
Elsa
شماره ۷ این حقیقت باستانی را بنویسید و هر روز آن را بخوانید «وقتی شادی را برای خودتان درخواست می‌کنید همیشه از شما می‌گریزد. وقتی شادی را برای دیگران درخواست می کنید خودتان آن را خواهید یافت.»
Elsa
به خاطر بسپارید که گله وشکایت به آشوب و بلوا منجر می‌شود در حالی که گفت و گو، آرامش به وجود می‌آورد. اگر از کسی در زندگیتان عصبانی هستید سعی کنید با آن فرد دربارهٔ احساسات ناراحتی‌تان گفت و گو کنید، مهم نیست که این کار تا چه اندازه دشوار به نظر می‌آید. چیزی که واقعاً روابط را برهم می‌زند مایل نبودن به صحبت و همچنین باز نبودن در گفتگو درباره چیزهایی که صحبت کردن درمورد آن برایمان مشکل است. بنابراین، حتی اگر چیزی است که از درون احساس می کنید نمی‌توانید انجام دهید، این احساس غیرممکن بودن را کنار بگذارید و به خودتان بگویید که من با همسرم، عشقم یا دخترم یا مادرم دربارهٔ این چیزها صحبت خواهم کنم و صحبت کردن راهی است برای آزاد کردن انرژی منفی‌ای است که بوجود آمده، انرژی‌ای که همهٔ آشفتگی‌هایی که با آن زندگی می‌کنیم را بوجود آورده و روابطمان را تخریب می‌کند.
فرامرز میرشکار
با بخشیدن خود هر گونه احساس گناه را کنار بگذارید و عهد کنید که در آینده هرگز این عمل را تکرار نکنید. احساس گناه هدر دادن انرژی ذهنیتان است.
Elsa
در نگاه "وجود محبت آمیز" هیچ کسی دوست داشتنی‌تر از دیگری نیست.
فرامرز میرشکار
سعی کنید امروز هر جور شده به دامن طبیعت پناه ببرید. زمانی را در جنگل سپری کنید، کوه‌پیمایی کنید، در علف زارها قدم بزنید یا پای برهنه در ساحل راه بروید. وقتی زمانی را به بهره بردن از زیبایی‌های طبیعت اختصاص می‌دهید این اعتقاد را کنار می‌گذارید که برای داشتن احساس کامل بودن به چیزها و وسایل مادی بیشتری نیاز دارید. گفتهٔ شگفت‌انگیزی وجود دارد که من همیشه به درمان جویانم می گفتم. راه درمان، بیابان است. حتی اگه در شهر زندگی می کنید می‌توانید پابرهنه روی چمن‌ها در پارک راه بروید. احساس سعادتمندی بیشتری خواهید کرد.
فرامرز میرشکار
این حقیقت باستانی را بنویسید و هر روز آن را بخوانید «وقتی شادی را برای خودتان درخواست می‌کنید همیشه از شما می‌گریزد. وقتی شادی را برای دیگران درخواست می کنید خودتان آن را خواهید یافت.»
مصطفی حسین زاده

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان