دانلود و خرید کتاب ۱‍۱۴ ایده‌ی کسب‌وکار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه سعید تقدسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱‍۱۴ ایده‌ی کسب‌وکار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه اثر سعید تقدسی

کتاب ۱‍۱۴ ایده‌ی کسب‌وکار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه

نویسنده:سعید تقدسی
انتشارات:قلم آذین رضا
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱‍۱۴ ایده‌ی کسب‌وکار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه

یک تصور اشتباه وجود دارد که خیلی‌ها فکر می‌کنند راه‌اندازی کسب‌وکار فقط با سرمایه‌های چند میلیون تومانی و هزینه‌های سنگین امکان‌پذیر است اما حتی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید می‌توانید با کمترین سرمایه‌اولیه و با به کار بردن روش‌های این کتاب کسب‌وکار خودتون رو راه‌اندازی کنید یا در کسب‌وکار خودتان خلاقیت‌های فوق‌العاده انجام دهید. هدف اصلی مهندس سعید تقدسی در «۱۱۴ ایده کسب‌وکار میلیونی با کمترین سرمایه اولیه» شکستن ساختار ذهنی شما است چون اگر نحوه فکر کردن و نگاه شما به کسب‌وکار تغییر کند ایده‌های بسیار زیبا و کاربردی به ذهن شما خواهد رسید که می‌توانند شما را ثروتمند کنند، پس لطفاً هنگام خواندن این کتاب خوب فکر کنید و زمانی که ایده‌ای به ذهنتان رسید سریع یادداشت کنید اگر این کار را نکنید چند روز بعد کلاً ایده‌ها از ذهن شما خواهند رفت و نابود خواهند شد. با خواندن گام به گام پنج فصل این کتاب می توانید خلاقیت را در کار و زندگی خود بیشتر کنید.

نظرات کاربران

پویا یوزباشی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

همین ایده هارو میشه با سرچ گوگل هم پیدا کرد.پولتونو هدر ندید

Eren
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

من فقط نمونه رو خوندم جالب و روان بود نویسنده انگار کنارت نشسته و راهنماییت میکنه.

علی
۱۳۹۷/۰۳/۲۸

خیلی قیمت بالاست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
بهترین تفریح کار است. حضرت علی (ع)
mamal123
دوست عزیز گام اول موفقیت در هر کاری داشتن علاقه به اون کار هست ببین آیا اصلاً به‌کاری که داری انجام می‌دی یا می‌خواهی واردش بشی علاقه داری یا نه؟!
mamal123
«هیچ‌وقت بیکار نشین حتی اگر شده باغچه همسایه رو رایگان بیل بزن اما بیکار نشین» اگر خودت رو به یک کار مثبت مشغول نکنی باکارهای منفی و یا بی‌ارزش وقت خودت رو هدر می‌دهی، وقتی هم که متوجه این موضوع بشوید زمان زیادی را ازدست‌داده‌اید.
mamal123
برای نوشتن یک کتاب ابتدا باید موضوع موردنظر خودت را انتخاب کنی بعد این موضوع را به پنج قسمت تقسیم کن و هر ۵ قسمت را مجدد به ۶ قسمت، بعد برای هرکدام از این ۶ قسمت ۴ تا سؤال طراحی کنید. اگر این کار را انجام بدهید به ۱۲۰ تا سؤال می‌رسید که حالا کافیست فقط به این ۱۲۰ تا سؤال جواب بدهید و بعد حداقل یک صفحه جواب برای هرکدام از این سؤال‌ها بنویس حالا شما یک کتاب ۱۲۰ صفحه‌ای دارید.
ZAHRA
ابتدا تک‌تک ایده‌هایی که به شما می‌دهم را به‌طور دقیق و کامل مطالعه کنید. پس از مطالعه ایده روی آن تمرکز کنید موارد تازه‌ای به آن اضافه نمایید و با خلاقیت خود آن را گسترش داده و عملی کنید.
ZAHRA
هشدار اگر به کارت علاقه نداری هیچ‌وقت توی اون کار پیشرفت زیادی نمی‌کنی.
علیرضا
می‌گه: من دوست دارم یک‌کیلو تخمه بخرم بعد هم یک بالشت بزارم زیردستم و بشینم جلوی تلویزیون تخمه بخورم و فیلم نگاه کنم. از این کار هم اصلاً خسته نمی‌شم واقعاً برام لذت داره می‌گم: می‌دونی از این کار چه درآمدی می‌شه کسب کرد؟ می‌گن: مسخره می‌کنی!!! می‌گم: نه اتفاقاً من یک دوستی دارم کارش همینه این آقا می‌شینه جلوی تلویزیون و فیلم نگاه می‌کنه و تخمه می‌شکنه شب و روز واقعاً از کارش لذت می‌بره می‌گن: خوب درآمدش از کجا میاد؟! خوب که فیلم رو نگاه کرد قشنگ اون فیلم رو نقد و بررسی می‌کنه و در موردش مطلب می‌نویسه و مطالبش رو به مجلات و روزنامه‌ها می‌فروشه فقط کافیه توی فروش هم حرفه‌ای بشه تا بتونه پول بیشتری هم به دست بیاره.
ZAHRA

حجم

۸۹۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۸۹۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان