دانلود کتاب صوتی دانشنامه فلسفه استنفورد؛ زیبایی‌شناسی فمینیستی با صدای فرناز مرکباتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانشنامه فلسفه استنفورد؛ زیبایی‌شناسی فمینیستی اثر فرناز مرکباتی

دانلود و خرید کتاب صوتی دانشنامه فلسفه استنفورد؛ زیبایی‌شناسی فمینیستی

معرفی کتاب صوتی دانشنامه فلسفه استنفورد؛ زیبایی‌شناسی فمینیستی

«زیبایی‌شناسی فمینیستی» نوشته کرولین کورسمایر (-۱۹۵۰)، استاد دانشگاه بوفالو ایالت نیویورک آمریکا، از مجموعه کتاب‌های صوتی دانشنامه استنفورد است. کورسمایر در این کتاب که با همکاری نشر ققنوس منتشر شده است، به بررسی این موضوع کلیدی می‌پردازد که جنسیت، چگونه بر ایده‌های هنری، هنرمندان، نگاه زیبایی‌شناسانه و ارزش‌های هنری تاثیر می‌گذارد.

نقش کلیشه‌های جنسی مردسالارانه و نقش آن بر شکل‌گیری مطالعات هنری در جهان از دیگر بخش‌های این کتاب است.

«دانشنامه فلسفه استنفورد» مجموعه‌ای است بی نظیر و مدخلی مناسب برای ورود به مباحث مختلف فلسفه، در چندین جلد با موضوعات مختلف. دانشنامه استندفورد، برای افرادی که برای اولین‌بار می‌خواهند با فلسفه روبه‌رو شوند گزینه خوبی است، موضوعات متنوع را در بیست جلد، از زبان نویسندگان مختلف از دیدگاه فلسفه بررسی می‌کند. موضوعاتی مانند پدیدار شناسی، روشنگری، تاریخ هستی، بدن آگاهی، احترام و...

یکی دیگر از کتاب‌های صوتی این مجموعه با صدای آشنای «فرناز مرکباتی» با موضوع «زیبایی‌شناسی فمینیستی» توسط «کرولین کورسمایر» عنوان می‌کند که از نظر فمینست‌ها، جنسیت از چه طریق بر شکل‌گیری ایده‌های هنرمندان درباره هنر و ارزش‌های زیبایی‌شناختی تاثیر می‌گذارد. آنها معتقدند فلسفه نیز نشانه‌هایی از جنسیت را در اکثر مفاهیم پایه‌ای خود از جمله زیبایی‌شناسی، به همراه دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد