دانلود و خرید کتاب خلاقیت و حل مسئله برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاقیت و حل مسئله اثر برایان تریسی

کتاب خلاقیت و حل مسئله

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خلاقیت و حل مسئله

«خلاقیت و حل مسئله» نام اثر دیگری در زمینه کسب و کار و موفقیت، از برایان تریسی (-۱۹۴۴)، نویسنده کتاب معروف قورباغه‌ات را قورت‌بده است. این کتاب روش‌هایی کاربردی را به شما پیشنهاد می‌کند تا بتوانید مهارت خود را برای به‌کارگیری خلاقیت در حل مسائل زندگی تقویت کنید. توانایی شما برای برخورد با مشکلات و حل مسئله بیش از هر چیز دیگری تعیین‌کننده هر اتفاقی است که برای شما در کار و شغلتان روی می‌دهد. در واقع با اطمینان خاطر می‌توان گفت کسی که مهارتهای خلاق ضعیف دارد مجبور است برای دیگرانی کار کند که مهارتهای خلاق بهتری نسبت به او دارند.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
به همین دلیل است که می‌گویند: «اشخاص غیرخلاق وجود ندارند. کسانی که به ظاهر خلاق نیستند آنهایی هستند که هدفی ندارند که به شدت خواستار آن باشند.»
Mohsen7080
هرچه بیشتر بدانید که در زندگی چه می‌خواهید و هرچه برای دستیابی به هدفتان مثبت‌تر باشید، خلاق‌تر خواهید شد و ایده‌های بیشتری به سروقت شما خواهد آمد.
Mohsen7080
رهبران دارای پنداره هستند. پنداره یعنی اینکه آینده ایده‌ال خود را شناسایی کنید و برنامه‌ای بریزید که از شرایط امروز، به شرایطی برسید که می‌خواهید.
Mohsen7080
خبر خوش این است که خلاقیت یک مهارت است، چیزی مانند دوچرخه‌سواری یا کار کردن با یک کامپیوتر که با تمرین می‌توان آن را یاد گرفت و مورد استفاده قرار داد.
Mohsen7080
بزرگترین اشتباه شرکتها این است که ابتدا سعی می‌کنند مشکلات کوچک را از میان بردارند و بعد به سراغ مسایل مهم بروند.
Mohsen7080
اندیشه مثبت، صحبت مثبت و تصور و تخیل مثبت به شما امکان می‌دهند که از ذهن ابرهشیار خود استفاده کنید و به سرعتی بیش از گذشته‌ها کار کنید.
Mohsen7080

حجم

۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان