دانلود و خرید کتاب آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی کتی ردنور ترجمه فاطمه سادات موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی اثر فاطمه سادات موسوی

کتاب آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی

معرفی کتاب آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی

«آموزش ۳۷ تجربه‌ی باارزش به کودکان پیش دبستانی» نوشته کتی ردنورو ترجمه فاطمه‌ سادات موسوی(-۱۳۶۴)، کتابی است که در دوبخش راه‌های آموزش تجریبات مفید برای رشد عاطفی،زبانی، فیزیکی و شناختی کودکان را به والدین و مربیان آنها می‌آموزد: بچه‌ها لازم است از ماهیچه‌های خود استفاده کنند. وقتی کودکان نوعی از فعالیت فیزیکی را اصلاً انجام نداده‌اند، متوجه‌ی آن خواهید شد. آنها ممکن است از بازی کردن با یک اسباب‌بازی که سابقاً از آن لذت می‌برده‌اند، خسته و کسل شوند و نتوانند بنشینند و فقط به یک بازی مشغول شوند. در واقع توانمندی فیزیکی در حوزه‌ی کودکان درست مانند ارزش پول رایج در یک اجتماع می‌باشد. چه او بتواند مثل میمون روی میله‌ها تاب بخورد و یا اینکه بهترین نقاشی از یک سگ را به کلاس بیاورد، ماهیچه‌هایی که او را قادر به انجام چنین کاری می‌کند، تشویق و پاداشی را برای او به ارمغان می‌آورد. به بررسی این موضوع بپردازید که وقتی فرزند شما از انعطاف‌پذیری لذت می‌برد، کدام یک از ماهیچه‌های او درگیر این کار هستند، سپس فرصتهایی برای آن ماهیچه‌ها فراهم کنید که با پرورش، قوی شوند و رشد کنند...
مهارت‌های زندگی (برای کودکان)
سیداصغر ساداتیان
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
شیوه‌های تربیتی قاطعانه،‌ منطقی و متداوم
سوزان ابراین
کمک به کودک برای مطالعه و یادگیری ریاضی
کریستن. جی. آمانسون
ایجاد انگیزه و اشتیاق
کریستن. جی. آمانسون
آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان و نوجوانان
کیت فیتز سیمسونز
آموزش خردسالان؛ مهرماه
مقصود نعیمی‌ذاکر
تفکر، بازی کودک است
اولین شارپ
تفکر، بازی کودک است؛ راهنمای یادگیری بازی‌های آموزشی برای کودکان قبل از دبستان
اولین شارپ
بازی های شاد و تأثیرگذار با رویکرد پرورش روان
ب‍ارب‍ارا ش‍ر
چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان
شمس‌الدین حسینی
راهنمای عمل مربیان پیش‌دبستانی
نبی‌اله صادقیان
کلیدهای عادت‌دادن فرزند به کار در خانه
س‍وزان‌ واک‍ر م‍ان‍س‍ون‌
پرورش هوش و مهارت ریاضی پیش از دبستان
مونا ترابی یگانه
چگونه احترام، ادب و حرمت گذاشتن را به کودکان بیاموزیم
فاطمه سادات موسوی
مادر و دختر و راهکارهای ساده برای تربیت دختران
هری اچ هریسون
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
کودک شما برای یادگیری اطلاعات باید گوش کند. به او یاد دهید که یک شنونده خوب کسی است که دقت می‌کند، مشتاق است و به زبان بدن توجه دارد و سوال می‌پرسد.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
برخی از کودکان به طور ذاتی از طریق شنیدن، بهتر یاد می‌گیرند (یادگیری شنیداری). برخی باید حتما نحوه انجام چیزی را ببینند. (یادگیری دیداری). این در حالی است که برخی دیگر باید لمس کنند، یا آن را احساس کنند و سعی می‌کنند آن را آزمایش کنند (یادگیری حرکتی) و بسیاری دیگر از طریق نوشتن، صحبت کردن و خواندن، نگاه کردن به الگو، کارکردن با سایر افراد، کار کردن به تنهایی، تصویر سازی، کشیدن نمودار و حتی استفاده از موزیک یاد می‌گیرند.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
فکر کردن و یادگیری یکی از چیزهایی است که کودکان در سنین پایین، بیشتر از هرچیز به آن علاقه دارند و این بهترین زمان برای کمک به کودکان در جهت رشد فکری یا شناختی و نیز رشد مهارتها می‌باشد. بنابراین ببینید که در این میان چه چیزی چشمان او را باز می‌کند و او را به کاوش وامی‌دارد. یک جرقه می‌تواند آتشی در اشتیاق و علاقه‌ی او ایجاد کند و او را در مسیر موفقیت آینده قرار دهد.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
به فرزند خود آموزش دهید که قبل از انجام هر کاری به این نکته فکر کند که کار و رفتار او ممکن است چه احساسی را در دیگران بوجود آورد.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
اگر فکر می‌کنید که کودک شما از طریق شنیدن بهتر یاد می‌گیرد، توانایی‌ها و قابلیتهای او را به سمت یک بازی تمرکزی که نیاز به دقت در نگاه و مقایسه‌ی الگوها دارد، سوق دهید. هر چقدر کودک در سن پایین مهارتهای یادگیری بیشتری را گسترش دهد، در آینده در زمان شروع مدرسه، برای رسیدن به موفقیت آمادگی بیشتری پیدا می‌کند.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
تمرین و تجربه‌های مداوم همراه با «تمرکز کردن» و توجه کردن، گوش دادن و پیروی از دستورالعمل‌ها، سبب به وجود آمدن مهارتهای مفید در آغاز مدرسه می‌شود.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
طبقه بندی کردن یکی از زیر بناهای مهم در یادگیری مفاهیم ریاضی می‌باشد. فرزند خود را تشویق کنید تا اشیاء، ایده‌ها، صداها، بوها یا مزه‌های اطراف خود را در گروه‌هایی، بر حسب ویژگیهای مشترکی که دارند، طبقه‌بندی کند. صبحانه را بر حسب شکلی که دارد، توصیف کنید. نان شما به شکل مربع می‌باشد. لیوان شما به صورت استوانه‌ای است. انگور بیضی شکل می‌باشد.
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷

حجم

۸۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۸۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان