دانلود رایگان کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب مطالعه ، سرخط (خلاصه کتاب)

کتاب همیشه یکی از ارزشمندترین دارایی‌های انسان بوده است. کتاب وسیله‌ای برای انتقال تجربیات و آگاه کردن افراد است و هرچه میزان آگاهی در جامه‌ای بیشتر باشد درصد موفقیت کل جامعه هم افزایش پیدا می‌کند و مردم چون از تجربیات قدیم آگاهند سرنوشت بهتری برای خود می‌آفرینند. جامعه ما، از فرهنگی غنی و گذشته‌ای پر بار شکل گرفته که شامل تمدن‌های مختلف می‌شود. اما میزان مطالعه در همین جامعه بسیار پایین است. تصمیم گرفتیم به جز ابراز نگرانی از این وضعیت یک قدم در این راه برداریم و حرف را تبدیل به عمل کنیم و ببینیم واقعا مشکل از کجاست؟ و چه طور می‌توان این مشکل را برطرف کرد؟ برای همین از دل همه صحبت‌ها میکروکتابی تهیه کردیم تا ۰ تا ۱۰۰ مطالعه را برای همه افراد و به زبان ساده توضیح دهد. همچنین این میکروکتاب با پیشگفتاری از کرسی یونسکو دانشگاه شریف همراه شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با خواندن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

نظرات کاربران

Negar Amini
۱۳۹۷/۰۲/۲۵

به امید روزی که تعداد اعضای کتابخون طاقچه از تعداد اعضای صفحات اینستاگرام و تلگرام و..... بیشتر بشه و همه به خاطر مطالعه سرشون تو گوشی باشه به جای گشت و گذار بیهوده تو صفحات 😊😊

S
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

سپاس از سبکتو که دغدغه مند سرانه مطالعه است و در این کتاب مفید و مختصر، قدمی برای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی برداشته بود.

fateme
۱۳۹۷/۰۴/۳۰

فرهنگ کتابخوانی که همه گیر بشه، خیلی از فرهنگ های خوب و مثبت دیگه هم به دنبالش خواهند آمد ‌.

مستاجر
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

27- خوب بود. ممنون

مندوستدارکتابم
۱۳۹۷/۰۵/۱۳

یکی از فایده های کتاب این هست که تجربه رو بدون تجربه به دست میاری👌👌👌👌بریده قسمتی از کتاب

POORYA98
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

سلام با نظر اقایS موافقم نظر خودمم این است که دولت کاری کنه به جای این که مثال مالیات بردارن برای ساخت تهجیزات جنگی یکمی از درآمد رو بردارن کتاب های کوتاه یا مجله های روزانه چاپ بزنن و دم

- بیشتر
Aysan
۱۳۹۷/۰۱/۰۸

کتاب چیست؟ تعدادی کاغذ یا پوست که روی آن نوشته یا تصویر یا هر دو را دارد و معمولاً از یک سمت محکم شده است. 😂😂

میـمْ.سَتّـ'ارے
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

میکروبوک خوبیه و بعضا نکات جالبی هم داره

ماراتن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

بیشتر مقاله‌ای بود در مورد کتاب تا حتی یک کتابچه که هدفش آن بود که بگوید: «میکروکتاب‌»های ما را بخوانید تا با خواندن آن فکر کنید که کتاب خوانده‌اید. اول اینکه من با اصل ماجرا مخالف نیستم چرا که مانند همه

- بیشتر
Alireza Nakhaei Amroodi
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

کاملا گفته ها نویسنده رو لمس می‌کردم ولی حیف که جا داشت بیشتر به موضوع می‌پرداخت.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸۵)
عادت نکرده‌ایم مردم را در حال مطالعه در بخش‌های مختلف شهر ببینیم.
ح. دوست حافظ
دوستی می‌گفت مهم نیست به چه بهانه‌ای سراغ کتاب می‌روید، همین که سراغ آن را می‌گیرید و مطالعه می‌کنید آگاهیتان افزایش پیدا می‌کند و تجربه را بدون تجربه کردن یاد می‌گیرید.
زیـنـب🍃🌸
گاهی نصفه خواندن کتاب احساس عذاب وجدانی به همراه خودش دارد که ما را از خرید کتاب بیشتر هم منع می‌کند
مستاجر
کتاب کاغذی هیچ جایگزینی ندارد و حسی که بو و لمس کاغذ به انسان می‌دهد بخشی از محتوای کتاب است که اگر حذف شود گویی بخشی از متن اصلی حذف شده است.
"Shfar"
مهم نیست به چه بهانه‌ای سراغ کتاب می‌روید، همین که سراغ آن را می‌گیرید و مطالعه می‌کنید آگاهیتان افزایش پیدا می‌کند و تجربه را بدون تجربه کردن یاد می‌گیرید.
fateme
کتاب ارزانترین راه برای دریافت آگاهی و تجربیات است
مندوستدارکتابم
چرا باید کتاب بخوانیم؟
Variable
چه طور می‌توان این فرهنگ را بین مردم جا انداخت و عادت به کتابخوانی را به خانواده‌ها برد؟ هر کدام از ما می‌توانیم یک سفیر کتاب باشیم. با معرفی کتاب‌های خوب به دوستانمان یا قرض دادن کتاب‌های خودمان به آنها، قدمی در راه علاقه‌مند کردن افراد به کتاب و کتابخوانی برداریم.
S
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افراد دیگر تمایلی برای خواندن متن‌های طولانی ندارند و متن‌های کوتاه را ترجیح می‌دهند. شاید همین موضوع یکی از دلایل به وجود آمدن پدیده‌ی جدیدی به نام میکروکتاب بوده است.
S
پسر من در آمریکا به دنیا آمده است. از دبستان به آنها یاد داده‌اند که باید کتاب بخوانند. پسرم معمولا تکلیفی در خانه برای انجام دادن به جز هفته‌ای دوبار و آن هم فقط درس ریاضی نداشت و در عوض با روش‌های مختلف سعی می‌کنند تا عادت کتاب خواندن را در آنها نهادینه کنند
Ali Moghadasjafari

حجم

۱۰۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

حجم

۱۰۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۱ صفحه

قیمت:
رایگان