دانلود و خرید کتاب کتاب جامع زبان بدن آلن پیز ترجمه محمدعلی خانی جیرانبلاغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب جامع زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشته‌ی آلن پیز شامل تعداد زیادی از حلقه‌‌ی ویدیویی و فیلم‌ تهیه‌ شده توسط او در استرالیا و کشورهای دیگر است. همچنین در این کتاب نویسنده به بعضی از تجربه‌هایی که طی پانزده سال گذشته با هزاران نفر داشته و با آن‌ها مصاحبه کرده پرداخته است.

درباره کتاب جامع زبان بدن

این کتاب پرفروش اثر مشترک آلن پیز و باربارا پیز است. در این کتاب به اساسی‌ترین معلومات مورد نیاز انسان‌ها اشاره شده است بنیادی‌ترین معلومات مورد نیاز برای فهم کامل زبان بدن به مخاطبین میپردازد. کلمات هیچ‌وقت برای بیان تمام چیزی که ما می‌خواهیم بگوییم کافی نیستند؛ حتی در اغلب موارد می‌توان گفت، کلمات نه تنها نا‌کافی، بلکه نقش تخریب‌کننده‌ای نیز دارند. در چنین شرایطی ‌است که اهمیت فهم زبان بدن و درک آن بسیار به چشم می‌آید. اگر شما هم با آدم‌های زیادی در ارتباط هستید حتما تا الان به اهمیت و تاثیر زبان بدن فکر کرده‌اید و حتی در بعضی مواقع بدون اینکه خودتان بدانید از آن استفاده کرده‌اید.

همه‌ی ما انسان‌ها در استفاده از زبان بدن مشترک هستیم و می‌توان گفت با خواندن این کتاب به‌صورت جهانی با آن آشنا می‌شویم. نویسندگان این کتاب سعی کرده‌اند تا بعضی از مهم‌ترین اصول زبان بدن را به شیوه‌ای جدید و جذاب به ما توضیح دهند.

در کتاب زبان بدن، به هریک از اعضای بدن انسان که می‌توانند به حرف زدن ما کمک کند یک فصل جداگانه اختصاص داده شده. برای مثال، در فصلی درباره‌ی چشم‌ها و کارکرد آن‌ها در مواقعی مانند خشم و هیجان می‌خوانیم و در یک فصل دیگر، درباره‌ی حرکت دست‌ها و معانی مربوط به آن. این کتاب هم‌چنین، توضیحات نکته‌های قابل توجه و کاربردی دربار‌ه برخی از نمادها و ژست‌های خاص به ما یاد می‌دهد، که شاید در مواقع معمول از آن‌ها غافل باشیم. بعد از مطالعه‌ی این کتاب، از بالاتر رفتن درکتان درمورد حرکات اندام‌ها و نحوه ایستادن و ... بسیار تعجب خواهید کرد. علاوه بر همه‌ی این‌ها در یک بخش به‌صورت جدا درباره‌ی تفاوت‌های فرهنگی و نقش آن در رفتار‌ انسان‌ها نیز توضیحات جذابی داده شده است.

چرا باید کتاب جامع زبان بدن را مطالعه کنیم؟

مطالعه‌ی این کتاب در فهم ناگفته‌های درونی انسان‌ها به ما کمک می‌کند. هدف از نوشتن این کتاب آگاه کردن ما به علایم و نشانه‌های غیرزبانی است و اینکه این کتاب می‌تواند به ما در ارتباط راحت‌تر با افراد کمک کند.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای کسانی که ارتباطات زیادی با انسان‌ها دارند و سعی دارند این ارتباط را قوی‌تر کنند بسیار مفید است.

درباره آلن پیز

الن پیز متولد ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیا است و ساکن همین کشور است. او مرد زبان بدن دنیاست، مدرس و نویسنده ای سرسخت که، تاکنون ۴ سرطان را پشت‌سر گذاشته و از آن رهایی یافته است. او به کشورهای زیادی سفر کرده و کتاب های زیادی نیز نوشته است. او مشاوره چند تن از هنرمندان هالیوودی هم بوده است و حضور فعال و پررنگی در حوزه زبان بدن دارد.

آلن پیز از کودکی ذهن کنجکاوی در خصوص زبان بدن داشته و چیزهایی را که مشاهده می‌کرده، کنار هم قرار می‌داد و در ارتباط با رفتار دیگران حدس‌هایی هم می‌زد تا اینکه کم‌کم با دانش علم زبان بدن آشنا می‌شود. زمانی که ۶ سال سن داشته پدرش در شغل فروش بیمه بوده و برای اینکه راحت‌تر بتواند اعتماد دیگران را جلب کند و مردم او را بپذیرند فرزندش، آلن را به همراه خودش می‌برده.

او در زمینه زبان بدن و ارتباطات بیش از ۱۵ کتاب را تالیف نموده است. آلن پیز مدیر عامل یک شرکت مشاوره در استرالیا و شهر سیدنی است. او کتاب ها و فیلم هایی را تهیه و تولید کرده است که در سراسر دنیا، کمپانی‌ها و شرکت‌های زیادی از این کتاب و فیلم ها استفاده می‌کنند. او در حوزه زبان بدن یک حرفه‌ای تمام عیار در دنیا است و سال‌هاست که کتاب‌هایش، در تمام دنیا ترجمه و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین آلن با همسرش باربارا پیز، کتاب‌های بسیاری را منتشر کرده است.

فهرست کتاب زبان بدن

1. چارچوبی برای فهم مطالب

2. قلمرو و حریم‌ها

3. حرکات مربوط به کف دست

4. حرکات دست و بازو

5. حرکات دست تا صورت

6. حایل ‌کردن بازو

7. حایل‌ کردن پاها

8. سایر حرکات و اعمال رایج

9. علامت‌دادن با چشم

10. سیگار برگ، سیگار، پیپ و عینک

11. حرکات مربوط به قلمرو و مالکیت

12. تقلید و نسخه‌ی بدل

13. خم‌شدن و جایگاه فرد

14. اشاره‌گرها

15. آرایش میزها، صندلی‌ها و طرز نشستن

16. بازی قدرت

17. جمع‌بندی

تکه هایی از کتاب زبان بدن

حریم خصوصی (بین 15 و 45 سانتی‌متر یا 6 الی 18 اینچ)، از میان تمام این فاصله‌ها، این مهم‌ترین حریم است؛ چرا که فرد همچون دارایی شخصی‌اش از آن محافظت می‌نماید. تنها افرادی که از نظر احساسی به فرد نزدیک هستند، اجازه دارند وارد این فضا شوند. این افراد شامل عشاق، والدین، همسر، فرزندان، دوستان صمیمی و بستگان هستند. حریم فرعی به وسعت بیش از 15 سانتی‌متر (6 اینچ) از بدن وجود دارد که تنها در طول تماس فیزیکی می‌توان وارد این حریم شد. این منطقه، حریم خصوصی نزدیک است.

حریم شخصی (بین 46 سانتی‌متر و 1.22 متر یا 18 الی 48 اینچ)، این فاصله‌ای است که در ضیافت‌های شبانه، مهمانی‌های اداری، مراسم اجتماعی رسمی و اجتماعات دوستانه حفظ می‌کنیم.

حریم اجتماعی (بین 1.22 و 3.6 متر یا 4 الی 12 فوت)، این فاصله‌ای است که ما با افراد غریبه، لوله‌کش یا نجاری که مشغول انجام تعمیراتی در اطراف خانه‌مان است، پست‌چی، فروشنده‌ی محل، کارمند جدید در سر کار و افرادی که شناختی کامل از آن‌ها نداریم، حفظ می‌کنیم.

حریم عمومی (بیش از 3.6 متر یا 12 فوت)، هنگامی‌ که گروهی عظیم از افراد را مورد خطاب قرار می‌دهیم، این فاصله‌ی مناسبی است که با اختیار خود آن را حفظ می‌کنیم.

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظرات کاربران

Alireza Goshtaei
۱۳۹۸/۰۲/۱۸

کتاب جامع و کاملی هستش نسبت به نمونه های موجود در بازار

mahdi
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

آقای آلن پیز فکر کنم درحال حاضر بهترین متخصص زبان بدن در دنیا باشن ایشان مشاور چند تن از رییس جمهوران آمریکا بودند در حال حاضر هم مشاور اختصاصی یکی از والا ترین رییس جمهوران دنیا آقای پوتین هستن و

- بیشتر
f.z
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

سلام بین کتاب های زبان بدن که در طاقچه بود و خودم بررسی کردم این کتاب جامع ترین و کامل ترین بود 👍 فقط تنها مشکل اینه کهpdf!😑

پوریا دارابی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

کتاب عالیه اما کتاب های زبان بدن خیلی زیادن نمیدونم کدومو بخونم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۷ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۹۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان