دانلود و خرید کتاب ماه خاکستری عبدالرضا عابدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماه خاکستری اثر عبدالرضا عابدیان

کتاب ماه خاکستری

امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ماه خاکستری

«ماه خاکستری» اثر عبدالرضا عابدیان (-۱۳۴۹)، مجموعه سه داستان کوتاه به نام‌های زندگی، ماه خاکستری و مرگ با پیرنگی موسیقیایی است. داستان‌ها پیرامون موانع و چالش‌های اجتماعی و شخصی‌ای می‌گذرند که بر زندگی نویسندگان اثر می‌گذارد.

در بخشی از داستان می‌خوانید:

وقتی ماهنامه‌ای می‌خریدم می گفتی خرج الکی! چقدر تحت تاثیر و سیطره‌ی ژورنالیسمی. نه من در واقع هیچ وقت با تمام مطالب یک مجله موافق نبوده‌ام. مجلاتی که مثلا بخش ادبی پیشرو دارند اما مقاله‌ها و مطالب موسیقیایی‌شان در حد ماشین مشتی ممدلی است. از وقتی پدرت نویسنده‌ی مقاله‌ای در همان مجله، در مورد تو شد و سعی کرد یک شجره نامه و یک بیوگرافی ساختگی لااقل در مورد خودش بنویسد، فهمیدم درست فکر کرده‌ام. مدت‌هاست دیگر این ماهنامه‌ها را نمی‌خرم. اما مطمئنم پدرت از آن شماره‌ی ویژه‌ که‌ خودش، درآن نوشته، چندین عدد خریداری‌ کرده و به دوستان هدیه می‌دهد. من همان که در اتاق پدرت، جلوی آن میز زهوار دررفته می‌نشینم و به آن گل‌های زرد پژمرده نگاه می‌کنم، بس‌ام است.

نظرات کاربران

dorsa.mirkazehi
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

بهترین کتاب از بهترین استاد

کاربر 1210163
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

فوق العاده و بی نظیر

کاربر ۳۸۹۱۴۰۲
۱۴۰۲/۰۳/۱۰

نویسنده خیلی خوب احساس اش رو بیان کرده بود، عااالی بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
همیشه پاییز، همیشه زمستان... آدم احساس می‌کند این سستی و سردی بی‌انتهاست و تا ابد ماندنی است. هزار بهار و تابستان هم‌که بیایند و بروند از بار غمگنانه‌ی این فصل های سرد کم نمی‌کنند، مگر مرگ فرا برسد
Sayna

حجم

۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۴۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان