دانلود و خرید کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج محمد صادقی سیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج اثر محمد صادقی سیار

کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج

«کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج» نوشته محمد صادقی سیار(-۱۳۵۸) است. این کتاب مشتمل بر ۳۶۵ نکته در خصوص ازدواج و روابط زناشویی، برای ۳۶۵ روز سال است. دوران نامزدی و عقد با همه خاطره‌های تلخ و شیرینش می‌تواند به دورانی برای آفریدن یادگارهای فرخنده بدل شود به شرطی که زوجین به سلیقه‌ها و احساسات هم بها دهند و عشق و احترام خود را نثار هم کنند و از این دوران برای شناخت کامل هم بهره گیرند و امّا در این کتاب بر آن شده تا گزیده‌ای از زیباترین رهنمودها که می‌تواند راهنمای زوجین در دوران نامزدی، عقد و ازدواج باشد ارائه گردد. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: هفتم فروردین بسیار مهم است که نحوه ارزشگذاری زوجین به مسائل و موضوعات مختلف یکسان و به هم نزدیک باشد. اگر در این زمینه وحدت فکری وجود نداشته باشد اصطکاک میان آنها حتمی است. زناشویی میان زن و مردی که سیستم ارزشگذاری آنها با هم متفاوت باشد و خوب و بد در نزد هر دو یکسان نباشد به دشواریهای شخصی و خانوادگی گوناگون می‌انجامد و تنها با اراده استوار نمی‌توان از آن پرهیز کرد. هشتم فروردین نزدیکی علاقه‌ها و یکسانی سلیقه‌ها باعث استحکام هر چه بیشتر زندگی زناشویی می‌شود موارد مورد علاقه اهمیت زیادی ندارند، مهم داشتن علاقه‌های یکسان است. نهم فروردین نوع برداشت و توقع از جایگاه ویژه فرد در زندگی زناشویی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین معنا که زن و شوهر درباره وظایف و مسئولیتهای یکدیگر در رابطه زناشویی وحدت نظر داشته باشند و نه مردسالاری و نه زن‌سالاری بلکه حق‌سالاری حاکمیت داشته باشد.

نظرات کاربران

eeeeeeehsan
۱۳۹۶/۰۷/۰۴

یه کتاب بسیار عالی. نکته های سازنده و مهم. اگه در شرف ازدواج هستین یا بهش فکر میکنین یا میخواین انتخاب کنین یا اگه تازه ازدواج کردین این کتاب بهتون کمک میکنه بهترین زندگی و انتخاب رو داشته باشین. نکته

- بیشتر
صاد. عاشوری
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

کتاب بسیار خوبی بود، متن روان و به دور از تکلفی داشت و یکی از نقاط قوتش تکرار بعضی موارد بود که نشون دهنده ی اهمیت توجه به اون موارد بود.

shima
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

تو کل کتاب از عشق و محبت و گذشت صحبت کرده،متن روان نیست که خواننده بتونه ارتباط بگیره با متن،بعضی جاها رو باید دو یا سه بار بخونه تا متوحه بشه،به هرحال نسبت به قیمتش خوبه ولی کتاب هایی بهتر

- بیشتر
کاربر ۲۵۶۰۵۴۷
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

کتاب خوبیه و نکات خوبی داره فقط باید به مرور زمان و چندین بار باز هم خوانده شود تا مطالب رو با عمق وجود جا بیفته واست.

hanieh
۱۳۹۷/۰۳/۲۷

کتاب خوبیه و نکته های خوبی رو ذکر کرده . من بسیاری از موارد را یادداشت کردم .. به نظرم خوندنش ضرر نداره

کاربر ۵۴۰۴۴۰۰
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

از صفحه 11 به بعد باز نمیشه ، نمی‌دونم چرا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
روزمرگی قاتل عشق است. اگر زندگی یکنواخت و راحتی هم داشته باشید. گاهی شکستن این یکنواختی کمک کننده است. حتی‌انجام‌کارهای احمقانه هم ممکن است زمانی ویژه و خاطره‌انگیز باشند. در نهایت آنچه عشق را در ارتباط زنده نگه می‌دارد رشد و تعالی در عشق است.
عارف کربلای زاده
هرگز از این کلمات استفاده نکنید. نمی‌دانم چرا دیگر نظرم را جلب نمی‌کنی زیرا این حرف بنیان وجودی طرفین را به هم می‌ریزد.
عارف کربلای زاده
سفره دلتان را همان ماههای اوّل، در برابر همسرتان باز نکنید. او برای شنیدن هر رازی باید امتحان راز داری بدهد اگر چه همسر انسان نزدیک‌ترین فرد به انسان می‌باشد امّا ضرورتی ندارد از تمامی اسرار و رازهای زندگی تان باخبر شود.
Mohammad76
در هنگام گفتگو با همسرتان با نهایت دقت به مطلب وی گوش فرا داده و آن گونه عمل نمایید که گویی جز وی و سخنانش، به موضوع دیگری توجه ندارید و از انجام عملی که مغایر با حالت توجه باشد خودداری کنید.
fsmehrabifs
نهم فروردین نوع برداشت و توقع از جایگاه ویژه فرد در زندگی زناشویی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین معنا که زن و شوهر درباره وظایف و مسئولیتهای یکدیگر در رابطه زناشویی وحدت نظر داشته باشند و نه مردسالاری و نه زن‌سالاری بلکه حق‌سالاری حاکمیت داشته باشد.
کاربر ۲۳۹۹۹۵۶
عشق بزرگترین افسون زندگی است
عارف کربلای زاده
نگهداری عشق و استمرار آن از پدید آوردن آن مشکل‌تر است. این بحث را قبول دارم که خوشبخت بودن بسیار مطلوب است، ولی خوشبخت ماندن و سعادتمند زندگی کردن ارزشمندتر است. چون عشق و علاقه سرمایه‌ای گرانبهاست، حق دارید ناراحت و نگران از دست رفتن آن باشید.
عارف کربلای زاده

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان