دانلود و خرید کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی حمیدرضا ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی

کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی

کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی نوشتهٔ حمیدرضا ناصری و فائزه فلسفی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی

کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی به تفسیر داده‌های شـیمی آب، ارتباط میان جنبـه‌های گوناگـون ژئوشیمی و آب زیرزمینی، پتانسیل و منابع آلودگی آب‌های زیرزمینی با تأکید بر آلاینده‌های نفتی، ارائهٔ راهکارهای پاکسازی انواع آلاینـده و در نهایـت معرفی روش‌های متداول و نوین مطالعهٔ کمی و کیفی شیمی آب زیرزمینی پرداختـه اسـت.

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی 

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شیمی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هیدروژئوشیمی و آلودگی آب های زیرزمینی

«آب مادهای فراوان در کرهٔ زمین است و به شکل‌های گوناگون همچون ابـر، بـاران و بـرف دیده می‌شود. آب در چرخهٔ خود، از حالتی به حالـت دیگـر تبـدیل مـی‌شـود، امـا از بـین نمـی‌رود. ویژگی‌های مولکول آب باعث شده که در طبیعت به هر سـه حالـت گـاز، مـایع و جامـد وجـود داشته باشد. تبدیل این حالت‌های سه‌گانـه بـه همـدیگر، سـبب تـداوم چرخـهٔ آب در طبیعـت می‌شود. چرخهٔ حیات نیازمند آب است. از مهم‌ترین مصرف‌های آن، مصرف شرب است. با رشـد جمعیت، مسئلهٔ کمبود منابع آب سبب نگرانی بسیاری از دولت‌ها در سراسر دنیا شده اسـت. بـا توجه به اینکه آب زیرزمینی یکـی از مهـم‌تـرین منـابع تـأمین آب شـیرین مـورد نیـاز شـرب، کشاورزی و صنعت در بسیاری از کشورها به‌ویـژه منـاطق خشـک و کـم‌آب مثـل ایـران اسـت، از این رو بررسی شیمی و کیفیت این منابع ارزشمند، بسیار ضروری است»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۱۰ صفحه

حجم

۲۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۱۰ صفحه

قیمت:
۱۲۲,۰۰۰
تومان