دانلود و خرید کتاب ناتوانی های یادگیری ژانت لرنر ترجمه عصمت دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب ناتوانی های یادگیری

کتاب ناتوانی های یادگیری

نویسنده:ژانت لرنر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ناتوانی های یادگیری

کتاب ناتوانی های یادگیری نوشتهٔ ژانت لرنر و ترجمهٔ عصمت دانش است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب ناتوانی های یادگیری

کتاب ناتوانی های یادگیری حاوی رویکردهای نو برای ارزیابی و تشخیص و راهبردهای تدریس در حیطه‌های گوناگون یادگیری از سنین پیش‌دبستانی تا بزرگسالی است. این کتاب کتابی درسی است که برای دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رشته‌های روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی با گرایش‌های گوناگون مناسب است. 

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب ناتوانی های یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران نظریه‌های آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ناتوانی های یادگیری

«در حال حاضر ناتوانی‌های یادگیری به منزلهٔ علت اصلی مشکلات شدید یادگیری تحصیلی شناخته شده است. ناتوانی‌های یادگیری کماکان رشته‌آی تلفیقی و پویاست که نسبت به پیشرفت‌های پژوهش‌های آموزش و پرورش و سیاست و تغییرات مهم در جامعه واکنش نشان می‌دهد. ویراست هفتم کتاب ناتوانی‌های یادگیری: نظریه‌ها، تشخیص و راهبردهای تدریس این پیشرفت‌ها و تغییرها را دربر دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۹۴ صفحه

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۹۴ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان