دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری میتو اچ. السون ترجمه علی اکبر سیف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری اثر میتو اچ. السون

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

معرفی کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نوشتهٔ میتو اچ. السون و جولیو جی. رامیرز و ترجمهٔ علی اکبر سیف است. انتشارات دوران این کتاب را منتشر کرده است؛ ویرایش دهم (۲۰۲۰ میلادی).

درباره کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری که علی اکبر سیف (استاد روان‌شناسی تربیتی) به‌جز برگردانش به پارسی، مطالبی را به آن افزوده است، یادگیری را تعریف کرده و نشان داده است که چگونه فرایند مطالعه اتفاق می‌افتد. این کتاب ساده و روان، یادگیری را در پرسپکتیو تاریخی خود قرار داده و از ارقام و نظریه‌هایی که ۱۰۰ سال تحقیق، نظریهٔ یادگیری را شکل داده، به‌خوبی استفاده کرده تا خوانندگان پس از به پایان‌رساندن مطالعهٔ کتاب بتوانند یادگیری را تعریف کنند و نشان دهند که چگونه فرایند یادگیری اتفاق می‌افتد. این اثر ویژگی‌های اساسی تئوری‌های اصلی یادگیری را ارائه کرده و برخی از روابط بین نظریهٔ یادگیری و شیوه‌های آموزشی را بررسی کرده است؛ همچنین فصلی را به معرفی روان‌شناسی تکاملی و رویکرد آن در یادگیری اختصاص داده است. برخی از مطالبی که کتاب به آن‌ها پرداخته، عبارت است از نوروفیزیولوژی فراموشی، تمایز نوروفیزیولوژیک بین یادگیری بیانی و حافظه، یادگیری رویه و حافظه، تمایز یادگیری آنلاین و آموزش از راه دور. این کتاب نمونه‌هایی از تئوری را در عمل نیز ارائه داده و بخش ارزیابی پایان هر فصلش، شامل شرایط و انتقادات است.

خواندن کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های روان‌شناسی و آموزش و نیز به مدیران، مربیان و افرادی که به‌دنبال اطلاعاتی درمورد چگونگی یادگیری هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶۵ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶۵ صفحه

قیمت:
۲۸۰,۰۰۰
تومان