دانلود و خرید کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار الکساندر استروالدر ترجمه شیما جندقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار

کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار

معرفی کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار

کتاب الکترونیکی «چند و چون طراحی مدل کسب و کار» نوشتهٔ الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور با ترجمهٔ شیما جندقی در انتشارات بن بال چاپ شده است. این کتاب برای افرادی است که قصد دارند با طراحی مدل‌های جدید کسب‌وکار آشنا شوند یا افرادی که مایل هستند مدل‌های کسب‌وکار قدیمی را کنار بگذارند و کسب‌وکارهای نوآورانه و منعطف برای آینده طراحی کنند.

کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار

این اثر به وسیله الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور نوشته شده و با همکاری ۴۷۰ نفر از متخصصان در ۴۵ کشور دنیا ایجاد شده است. همچنین ابزار کاربردی چند و چون طراحی مدل کسب و کار برای طراحی مدل‌های کسب‌وکار در این کتاب معرفی می‌شود.

 کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار ابزاری جامع و کاربردی برای توسعه و طراحی مدل‌های کسب‌وکار جدید است. این کتاب به شرکت‌ها و افراد کمک می‌کند تا تغییرات و نوآوری‌ها را به راحتی در مدل‌های خود پیاده کنند و از رقبا پیشی بگیرند. موضوعات کتاب شامل نحوه تولید ایده‌های جدید برای کسب‌وکار، روش‌های بصری‌سازی ایده‌ها، نمونه‌سازی، و طراحی سناریوهای مختلف برای تصمیم‌گیری بهتر در کسب‌وکار است.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از چند و چون طراحی مدل کسب و کار مدل کسب‌وکار خود را از نو بسازید و تطبیق دهید. استروالدر و پیگنیور به‌وسیله مثال‌های ملموس، تمرینات و تکنیک‌های عملی، شما را در این مسیر هدایت می‌کنند. چند و چون طراحی مدل کسب و کار به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به صورت ساده و مؤثر جنبه‌های مختلف کسب‌وکار خود را ارزیابی کنند و بهینه‌سازی‌های لازم را انجام دهند. الکساندر استروالدر متخصص طراحی مدل‌های کسب‌وکار و یکی از تأثیرگذارترین متفکران مدیریت در جهان است. او همچنین به‌خاطر ابداع چند و چون طراحی مدل کسب و کار و نوشتن کتاب‌های پرفروش در این حوزه شناخته می‌شود.

کتاب چند و چون طراحی مدل کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب مناسب کارآفرینان جوانی است که مایل هستند با این زمینه آشنا شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان