دانلود و خرید کتاب واو (جلد اول)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واو (جلد اول) اثر مطهره مقیسه

کتاب واو (جلد اول)

ویراستار:فاطمه ملکی
گردآورنده:مطهره مقیسه
انتشارات:سنجاق
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب واو (جلد اول)

کتاب واو (جلد اول) حاصل گردآوری مطهره مقیسه و ویراستهٔ فاطمه ملکی است. نشر سنجاق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است؛ کتابی در باب مباحث کاربردی در سبک زندگی زنان.

درباره کتاب واو (جلد اول)

کتاب واو (جلد اول) گزیدهٔ بیانات «مهری امیدی» (اسدی) در سال ۱۳۹۹ را در بر گرفته است. این کتاب که جلد اول از یک مجموعه است، برای کسانی گردآوری شده است که می‌خواهند حقیقتاً به جلو حرکت کنند؛ نه یک حرکت نمایشی و نه حرکتی از نوع دانستن و آگاهی صرف و نه حرکتی روشن‌فکرمآبانه؛ بلکه حرکتی از نوع زلزله که تمام نقاط زندگی را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ حرکتی از نوع یک سفر طولانی و از نوع هجرت به یک فضای جدید. اثر حاضر ضمن ارائهٔ مباحث مقدماتی برای فهم کتاب‌های چندجلدیِ «واو»، به بیان مطالب متفاوتی در حیطهٔ سبک زندگی انسان و به‌ویژه زنان پرداخته است. گفته شده است که در این کتاب با زاویهٔ جدید و نویی، ولایت الهی و زندگی مبتنی بر جهان‌بینیِ برآمده از این مفهوم ارائه شده است که می‌تواند راهگشای تحول در زندگی بسیاری از افراد و زنان باشد. این کتاب شما را به یک سفر دعوت می‌کند؛ بر همین اساس چینش مطالب کتابْ متناسب با یک سفر است؛ سفری شبیه به زندگی موقت و کوتاهِ یک جنین در رحم مادر.

خواندن کتاب واو (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ مباحث کاربردی در سبک زندگی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب واو (جلد اول)

«همانطور که در بخش مقدمات اشاره گردید، برای تغییر شرایط زندگی و بیرون آمدن از بلاها و سختی های مختلفی که بدان گرفتار هستیم، تنها راه و اولین کار، تغییر خود انسان و درواقع نگرش، افکار و نگاه او به خودش و دیگران است.

در این بخش با بخشی از وجودمان آشنا می شویم که اغلب برای بسیاری از ما ناآشنا است، و حتی چنین حقیقتی را در خود انکار می کنیم و پذیرش اینکه چنین ویژگی در ما (و بلکه در تمام انسان ها) وجود دارد، برایمان سخت و گاها غیرقابل پذیرش است.

اما در خلال این بحث متوجه می شویم، هر اندازه با این بخش از وجود خود آشناتر شده و دست از انکار حقیقت ضمیر جانمان برداریم و پذیرش ما در قبول این بخش در وجودمان بالاتر رود، بصورت ناخودآگاه علت دردها و سختی های زندگی را متوجه شده و راه برون رفت از این فشارها نیز برایمان روشن تر می شود.

بنابراین با شناخت خود و پذیرش حقیقت آنچه که هستیم، می توانیم به تغییر شرایط زندگی و باز شدن بن بست های زندگی دست پیدا کنیم.

در ادامه به این بعد از وجود انسان که دارای لایه های پیچیده و پنهان و سطوح مختلف می باشد و هرکدام می تواند علت یا معلول دیگری باشد می‌پردازیم.

مهمترین این موارد که در ادامه بدان اشاره شده است، شامل ویژگی فهم دنیا، منیت، مکر، کلام و اکراه و در نهایت تکذیب می باشد که ان‌شاءالله مفهوم هریک با توضیح مفصل و مثال های مرتبط برای خوانندگان محترم روشن می گردد.

در این میان باتوجه به اهمیت مبحث اکراه و ارتباط بیش از بیش آن با سایر ویژگی ها بعنوان معلول و علت و نتایج و...، نخست به بررسی این ویژگی کمتر شناخته شده در وجود انسان می پردازیم.»

کاربر 1112269
۱۴۰۳/۰۷/۰۴

این کتاب فوق العاده است اگر دنبال رفع مشکلات زندگی خود هستید یا بیماری دارید یا با همسر و فرزندتان مشکل دارید ،برای همه راهکار دارد . اگر این کتاب را بخوانید با خودت آشنا میشوی گشایش در زندگیتون ایجاد

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

حجم

۶۰۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان