دانلود و خرید کتاب اثر ‌‫هم‌گرایی در تلفن همراه علیرضا آل‌آقا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر ‌‫هم‌گرایی در تلفن همراه اثر علیرضا آل‌آقا

کتاب اثر ‌‫هم‌گرایی در تلفن همراه

انتشارات:انتشارات شکیب
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثر ‌‫هم‌گرایی در تلفن همراه

«هم‌گرایی در تلفن همراه» نوشته علی‌رضا آل‌آقا(-۱۳۵۵) است.

امروزه نشانه جدیدی جایگزین E در خدمات الکترونیکی شده است. این پیشوند همان M، بیانگر همراه و سیار بودن است. نیاز به خدماتی حاضر در همه‌جا و همه‌وقت، موجب تغییر رفتار مصرف‌کنندگان شده است. مصرف‌کننده کنونی، تمایل فراوانی به دریافت خدمات در زمان معین، از هر کجا و با هر وسیله دارد. سلف‌سرویس بودن خدمات سبب شده تا سرعت سرویس‌دهی بالا برود اما این افزایش سرعت به معنای کیفیت بهتر نیست.

تعدّد فناوری، محتوا، مسیر و دستگاه‌ها سبب بروز پدیده‌ای به نام هم‌گرایی شده است. یکتایی هدف در عین گوناگونی واسطه‌ها سبب شده است تا عناصر تشکیل دهنده این صنعت، برای نیل به هدفی واحد با یکدیگر تعاملی دوسویه داشته و بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

این متن با توجه به عناصر تشکیل دهنده صنعت تلفن همراه، به نقش هر یک در تعامل با سایر اجزا پرداخته و نشان می‌دهد ظهور پدیده هم‌گرایی، چگونه سبب نزدیک شدن بازیگران این صنعت به یکدیگر خواهد شد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

آینده متعلق به دنیای بدون سیم است. تلفن همراه به آرامی ظرفیت ذخیره‌سازی خود و عمر باتری را بهبود می‌بخشد، تسهیل دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کند و امروزه خود را به‌عنوان رسانهٔ اول برای دانلود کردن، ذخیره و پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری مطرح کرده است. ضریب بالای اطمینان، تلفن همراه را حتی به‌عنوان ابزاری مطمئن برای پرداخت‌ها در خرید کالا و خدمات آن‌لاین مانند دنیای واقعی معرفی می‌کند.

اکنون صدا بر روی پروتکل اینترنت اجرا می‌شود. در خانه، تلفن بدون هر گونه کابل، نقش رسانهٔ موسیقی یا فیلم را بازی می‌کند. در سفر، اجازه می‌دهد تا به موسیقی گوش دهیم، فیلم مشاهده کنیم، دانلود کرده و تا حدی محتوا به اشتراک بگذاریم.

محتوا در بستر تلفن همراه باید تغییر کند، به‌طوری که قابل ارائه برای نمایش در ابعاد کوچک باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۹۰۰
تومان