دانلود و خرید کتاب الزام به تنظیم سند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الزام به تنظیم سند اثر عماد نمرودی

کتاب الزام به تنظیم سند

گردآورنده:عماد نمرودی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الزام به تنظیم سند

کتاب الزام به تنظیم سند نوشتۀ عماد نمرودی در انتشارات معید مهر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب الزام به تنظیم سند

کتاب الزام به تنظیم سند، این موضوع مندرج تحت قوانین مدنی را بررسی کرده است. سند رسمی نشانۀ مالکیت است و حق مالکیت در بیشتر موارد تنها با وجود سند رسمی اعلام می‌شود. به‌همین علت برای انجام هر نوع معامله، چه معاملۀ منقول و چه معاملۀ غیرمنقول، بایستی سند رسمی در اختیار داشت و در جریان معامله آن را به فرد دیگر انتقال داد. در صورتی که فروشنده با میل خود به هر بهانه‌ای اقدام به تنظیم سند رسمی ملک، آپارتمان یا زمین نکند خریدار می‌تواند الزام وی به تنظیم سند رسمی را از محاکم بخواهد. به این دعوا و خواسته اصطلاحاً دعوای الزام به تنظیم سند رسمی گفته می‌شود.

کتاب الزام به تنظیم سند در ۳ فصل به این موضوع پرداخته است. در فصل اول، مفهوم الزام به تنظیم سند را تشریح کرده، در فصل دوم نمونه‌ای از دادخواست در دعاوی الزام به تنظیم سند را با ذکر جزئیات توضیح داده و در فصل آخر، نمونۀ آرا و نظریات مشورتی را آورده است.

خواندن کتاب الزام به تنظیم سند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانشجویان حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الزام به تنظیم سند

«در دنیای پیچیده امروزی، اهمین دسترسی به اطلاعات دقیق و کامل از پیش احساس می‌شود. این کتاب، با هدف روشنگری در مورد الزامات قانونی و عملی تحویل اسناد کامل به خوانندگان تدوین دشه است. ما در این مسیر، به بررسی دقیق مفاهیم حقوقی، تکالیف قانونی طرفین و نیز تبعات نقض این الزامات پرداخته‌ایم. این اثر نه تنها برای حقوق‌دانان و دانشجویان حقوق، بلکه برای هر فردی که در جستجوی درک عمیق‌تری از حقوق و تکالیف خود در قبال اسناد و مدارک است، مفید و کاربردی خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان