دانلود و خرید کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن محمداسماعیل عبدالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن اثر محمداسماعیل عبدالهی

کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن

کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن نوشتهٔ محمداسماعیل عبدالهی است و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن به موضوع تحلیل انسان کامل در عرفان اوشو و کوئلیو و تطبیق آن با عرفان قرآنی می‌پردازد.

درباره کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن

کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن یکی از کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل است که با رویکردی مذهبی، موضوع عرفان خودساخته را شرح می‌دهد. بحث کمال انسان از مشکل‌ترین مباحث عرفانی است و هیچ چیز مشکل‌تر از معرفت نفس و کمال انسان نیست. و جمع‌بندی کلمات عرفا و روایت‌های اهل بیت (ع) در این موضوع کار شاقی است که در این کتاب به خوبی به آن پرداخته شده است. 

درباره انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل

انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل، متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی، در تلاش است تا آثار دینی و فرهنگی متنوعی را در دسترس همگان قرار دهد. این انتشارات از ابتدای تأسیس آن در دههٔ ۶۰ شمسی، به چاپ و نشر آثار دینی با تمرکز بر مضامین اسلامی اهتمام داشته و کتاب‌های گوناگونی هم به فارسی و هم به سایر زبان‌ها منتشر کرده است. علامه طباطبایی و شهید مطهری از جمله افرادی هستند که می‌توان آثارشان را در این انتشارات یافت.

کتاب‌های انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل مجموعه‌ای از موضوعات متنوع سیاسی، اجتماعی، ادبی و... را با رویکرد دینی دربر دارد. گاهی در این نشر، برای نگارش اثری مهم مجموعهٔ بزرگی از منابع مختلف گرد می‌آیند. برای مثال کتاب «عملیات سیا پس از انقلاب» را می‌توان نام برد که با تمرکز بر بیش از ۴۰۰ منبع فارسی و لاتین، به بررسی دقیق عملیات‌ سیا در ایران پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

کتاب سایبان خودساخته عرفان مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعهٔ آثار دینی و مذهبی با تمرکز بر دین اسلام پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۷ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان