دانلود و خرید کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال مارک رایان ترجمه امیرحسین غفوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال اثر مارک رایان

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال

معرفی کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال

کتاب الکترونیکی حساب دیفرانسیل و انتگرال به‌قلم مارک رایان، امیرحسین غفوری و نگار بابایی را انتشارات آوند دانش منتشر کرده است.این کتاب به زبانی ساده و شیوا به بیان اصول و مبانی درس حساب دیفرانسیل و انتگرال می‌پردازد.

درباره کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای است از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روان‌شناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری. اولین کتاب‌های مجموعهٔ دامیز در اواخر دههٔ بیستم میلادی و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید؛ سپس به‌دلیل استقبال بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد. حدود ۲۰۰۰ عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعهٔ یادشده به تشریح حوزه‌ای خاص پرداخته و در گردآوری مطالب آن از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. کتاب حاضر کوشیده تا با زبان و بیانی گیرا به توضیح مبحث حساب دیفرانسیل و انتگرال بپردازد و ارتباط دانش‌آموزان با این مبحث را ساده‌تر و شیرین‌تر کند.

خواندن کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانش‌آموزان دبیرستانی رشتهٔ ریاضی و دیگر علاقه‌مندان به مباحث ریاضی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال 

«حاجت هیچ استخاره نیست برای نخستین آزمون حساب دیفرانسیل و انتگرال آماده‌اید؟ دور جواب درست یا نادرست دایره بکشید. 

درست یا نادرست: لزومی ندارد حساب دیفرانسیل و انتگرال را یاد بگیرید، مگر اینکه بخواهید حساب جیبتان را داشته باشید.

درست یا نادرست: حساب دیفرانسیل و انتگرال برای سلامتی زیان‌بار است.

درست یا نادرست: حساب دیفرانسیل و انتگرال روی‌هم‌رفته موضوع بی‌ربطی است.

جواب آزمون: نادرست، نادرست، نادرست! می‌گویند حساب دیفرانسیل و انتگرال آن‌قدر سخت و پیچیده است که هیچ عقل سلیمی سراغ آن نمی‌رود، مگر اینکه مجبور باشد این دورهٔ آموزشی را بگذراند. اشتباه تصور نکنید نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم. بی‌گمان حساب دیفرانسیل و انتگرال سخت است ولی آموختن آن انجام‌پذیر و شدنی است. با استفاده از جبر و هندسه و مثلثات آن را می‌آموزید. خب حساب دیفرانسیل و انتگرال هنگامی وارد میدان می‌شود که این مفاهیم دیگر مطرح نشوند در واقع این درس گام بعدی به سوی پیشرفتی منطقی است. حساب دیفرانسیل و انتگرال مانند زبان لاتین زبانی مطرود نیست که فقط در محیط‌های دانشگاهی به کار رود بلکه زبان مهندسان و دانشمندان و اقتصاددانان نیز هست. پس حساب دیفرانسیل و انتگرال چیزی است که از زندگی روزمره کنار گذاشته شده و بعید است در مهمانی با آن برخورد کنید ولی کار مهندسان و دانشمندان و اقتصاد‌دانان در زندگی روزمره تأثیر به‌سزایی دارد؛ از مایکروویو و تلویزیون و تلفن همراه و خودرو گرفته تا دارویی که مصرف می‌کنید و نحوهٔ کارکرد اقتصاد و دفاع ملی کشور تمام آنچه به دست می‌آورید و می‌بینید، همگی تحت‌تأثیر حساب دیفرانسیل و انتگرال است.

پس حساب دیفرانسیل و انتگرال چیست؟

درواقع حساب دیفرانسیل و انتگرال همان جبر و هندسهٔ پیشرفته است. ازطرفی می‌توان گفت به هیچ وجه موضوع جدیدی نیست و قانون‌های متداول جبر و هندسه را در بر دارد و پس از انجام تغییراتی جزئی از آن‌ها برای حل مسئله‌های پیچیده‌تر استفاده می‌کند و البته در پایان و از طرفی دیگر موضوعی پیچیده و جدید است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲۶,۰۰۰
تومان