دانلود و خرید کتاب روش نابغه تنبل کندرا آداچی ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش نابغه تنبل اثر کندرا آداچی

کتاب روش نابغه تنبل

نویسنده:کندرا آداچی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روش نابغه تنبل

کتاب روش نابغه تنبل نوشتهٔ کندرا آداچی و ترجمهٔ مریم اصغرپور است. انتشارات بذر خرد این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی که می‌گوید در باب چیزهایی که برایتان مهم نیستند، تنبل باشید.

درباره کتاب روش نابغه تنبل

با مطالعهٔ کتاب روش نابغه تنبل (The Lazy Genius Way) می‌توانید راه بهتری را برای پرداختن به روابط و کارتان کشف کنید و بدون پیچیدگی‌های «باید»های دیگران، خودتان باشید و کاری را که برایتان مهم است انجام بدهید، از بقیه کارها بگذرید و دوباره مثل یک انسان زندگی کنید. این کتاب شیوه‌هایی برای اولویت‌بندی کارها و انجام امور مهم در زندگی پرمشغلهٔ امروز در اختیار شما قرار داده است. پس از مطالعهٔ این کتاب، سازوکار جدیدی را برای تمییز کارهای غیرضروری از ضروری فرا می‌گیرید. کندرا آداچی در این اثر به شما یاد داده است تا با اولویت‌بندی کارها به آرامش برسد و دامنهٔ دستاوردهای خود را در زندگی گسترش دهد. این کتاب از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده است.

خواندن کتاب روش نابغه تنبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روش نابغه تنبل

«اصل دوازدهم نابغهٔ تنبل

تقریباً هرماه دچار چیزی می‌شوم که اسمش را تعطیلی بدن گذاشته‌ام. در این شرایط انگار دچار آنفلوانزا، درد مفاصل، لرز، سردرد و معمولاً چیز ناخوشایندی مربوط به شکم می‌شوم، ولی واقعاً آنفلوانزا ندارم.

چیزی که دچارش می‌شوم بدنی خسته است که دیگر نمی‌تواند ادامه بدهد و پیش برود.

قبل از بچه‌دار شدن، بهتر استراحت می‌کردم، حتی اگر شده بود به‌طور اتفاقی و بی‌برنامه. در آن زمان وقت بیشتری داشتم. آخر هفته‌ها می‌خوابیدم، به ریتم طبیعی بدنم توجه می‌کردم و شغلی با ساعت کاری زیاد نداشتم. در آن زمان استراحت کردن آسان‌تر بود، حتی اگر اهمیتش را نمی‌دانستم.

بعد، بچه‌دار شدم و همهٔ وقت آزادی که داشتم از دستم رفت.

ماجرای من داستان جدیدی نیست. اگر بچه داشته باشی، تو هم این شرایط را تجربه کرده‌ای. شاید هم پدر یا مادرت به مراقبت تمام‌وقت نیاز داشته باشند، ساعت کاری‌ات خیلی زیاد باشد، کاری را شروع کرده باشی که عاشقش هستی ولی به‌اندازهٔ یک انسان به توجه و مراقبت نیاز دارد.

بیشتر ما موانعی برای استراحت کردن داریم.

طنز ماجرا اینجاست که افرادی که دچار این موانع هستند معمولاً بیشتر به استراحت نیاز دارند.

چرا به استراحت نیاز داریم

جواب این سؤال بدیهی است، نه؟ ولی اصلی است که به‌آسانی نادیده گرفته می‌شود.

اگر می‌خواهی چیزی را که مهم است با آغوش باز بپذیری، برای انجام دادن این کار به توجه و آگاهی نیاز داری. اگر می‌خواهی کارهایت انجام شوند، برای انجام دادنشان انرژی نیاز داری. هم توجه و آگاهی و هم انرژی، با استراحت کردن دوباره به دست می‌آیند.

خودت می‌دانی که خوابْ زخم‌ها را خوب می‌کند، التهاب را کم می‌کند، به قلبت استراحت می‌دهد و هورمون‌ها را تنظیم می‌کند. باید بخوابیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فکر می‌کنم بحثی دربارهٔ این موضوع نداشته باشی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان