دانلود و خرید کتاب چک بوک برت نیکلاس ترجمه صادق خسرونژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چک بوک اثر برت نیکلاس

کتاب چک بوک

معرفی کتاب چک بوک

کتاب چک بوک نوشتهٔ برت نیکلاس و پل لایوری و ترجمهٔ صادق خسرونژاد است. انتشارات جیحون این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۲۰۰ روش تنظیم زندگی.

درباره کتاب چک بوک

برت نیکلاس و پل لایوری در کتاب چک بوک ۲۰۰ روش تنظیم زندگی را ارائه کرده‌اند. این کتاب مجموعه‌ای است از ۲۰۰ ایده و پیشنهاد دربارهٔ این که چگونه می‌توانید تعادل واقعی را به زندگی خود و اطرافیان‌تان بازگردانید. شما از روی یک دفتر سررسید معمولی هر از گاه به حساب‌های خود رسیدگی می‌کنید و به این وسیله آن‌ها را متعادل می‌کنید. با این کتاب شما به ابزاری برای تعادل بخشیدن به زندگی خود مجهز شده‌اید. هر پیشنهادی را که در آن ملاحظه می‌کنید و به کار می‌گیرید شما را به آن تعادل گمگشته در زندگی‌تان یک قدم نزدیک‌تر می‌سازد. تعادلی که در هر یک از پیشنهادهای این کتاب محقق است به یکی از پنج طبقه‌بندی ذیل تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از 

پیشنهاد آرامش‌بخش: برآورندهٔ تعادل برای یک روز پردغدغه.

پیشنهاد انجام عملی متضاد با آنچه روزانه به طور معمول انجام می‌دهید: با عوض کردن سنگینی کفهٔ ترازو از یک سمت به سمت دیگر به زندگی شما تعادل می‌بخشد.

پیشنهادی که با سادگی بچه‌گانه‌اش برای شما لذتبخش خواهد بود و در مقابله با دنیای پیچیدهٔ بزرگسالی، برآورندهٔ تعادل خواهد بود.

پیشنهادی که مشمول انجام لطفی در حق دیگران است و به جامعه‌ای که فاقد حق تقدم برای غیر است تعادل می‌بخشد.

پیشنهاد ثبات‌بخش که دنیای فاقد ثبات ما را متعادل می‌سازد.

خواندن کتاب چک بوک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری و کسانی که می‌خواهند به توسعهٔ فردی دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چک بوک

«رفته رفته پی خواهید برد که این پنج طبقه‌بندی در این کتاب به یکدیگر گره خورده‌اند. در صفحه‌ای از آن ممکن است به پیشنهادی برخورد کنید که سادگی آن موجب شود آن را یک نوع خیالبافی تصور کنید و این در حالی است که شاید در صفحهٔ بعد با پیشنهادی روبرو شوید که زندگی‌تان را متحول سازد. بعضی‌ها ممکن است از تمام پیشنهادها بهره کافی ببرند و بعضی هم که آرزومند سادگی و تعادلی هستند که هر یک از ما تشنهٔ آنیم، شاید به تعدادی از آنها نیازمند باشند. در بالای هر صفحه یک جای خالی وجود دارد. در صورتی که به پیشنهاد مربوطه عمل کردید شما می‌توانید در آن جای خالی نشان گذارید. در آخر کتاب صفحاتی طراحی شده تا شما با دنبال کردن مسیر پنج طبقه‌بندی مورد اشاره پیشنهادات خود را در آنها ثبت کنید.

زندگی شما را اگر ملاقات‌های روزافزون روزانه فراگرفته باشد، یا این که به شغل شریف کشاورزی اشتغال داشته باشید و گندمی که نان روزانهٔ ما را تأمین می‌کند تولید کنید، بدون شک فهرست مفصلی از انواع فشارهای روانی که تعادل زندگی شما را بر هم می‌زنند می‌توانید تهیه کنید. از شهر گرفته تا شهرک‌های حاشیه‌نشین و روستا، فشار روانی در همه جا وجود دارد. اگر چه زندگی بی‌دغدغه تعلق به گذشته دارد، ولی هر یک از ما به خود و اطرافیان‌مان مدیونیم، لحظه به لحظه برای رسیدن به یک زندگی ساده و مسئولانه ـ یک زندگی متعادل ـ در تلاش باشیم.

حال پرسش این است که چگونه به زندگی خود تعادل بخشیم؟ شما با ورق زدن این کتاب پاسخ این سؤال را درخواهید یافت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان