دانلود و خرید کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX لیلا مرادی اقبال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX اثر لیلا مرادی اقبال

کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX

معرفی کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX

کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX نوشتهٔ لیلا مرادی اقبال است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX

کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX مبانی و اصول طراحی و مدل‌سازی قطعات طلا و جواهر با استفاده از نرم‌افزار تخصصی ماتریکس که به‌صورت تخصصی در این حوزه به‌کار می‌رود آمده است. مجموعه نکات و اصول مهمی که طراحان و مدل‌سازان در این نرم‌افزار به‌کار می‌برند. علاقه‌مندان به طراحی و مدل‌سازی با نرم‌افزار ماتریکس با فراگیری این نکات می‌توانند گامی مهم در آغاز یادگیری و کسب مهارت در به‌کاربردن تکنولوژی نرم‌افزاری در پروسه تولید طلا و جواهر بردارند. کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX برای فراگیری طراحی و مدل‌سازی طلا و جواهر با نرم‌افزار ماتریکس مفید خواهد بود.

خواندن کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش کاربردی طراحی طلا و جواهر با MATRIX

«طراحی طلا و جواهرات و مدل‌سازی دقیق آن با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی توسط نرم‌افزارهای تخصصی امکان‌پذیر است. با توجه به نوع طرح‌ها و روش‌های تولید مدرن، امکان طراحی و ساخت زیورآلات و قطعات ظریف با کیفیت بالا و تولید انبوه توسط مدل‌سازی رایانه‌ای امکان‌پذیر است. از برنامه‌های تخصصی جهت مدل‌سازی حرفه‌ای طلا و جواهر نرم‌افزار سه‌بعدی ماتریکس می‌باشد. ماتریکس نرم‌افزاری قدرتمند در زمینۀ طراحی جواهرات با ویژگی‌ها و امکانات متعدد برای جواهرسازان میباشد تا به کمک این نرم‌افزار و ابزارهای موجود در آن اقدام به طراحی و ساخت جواهرات زیبا و سفارشی مشتریان خود و شبیه‌سازی طرح نهایی به‌صورت کاملاً سه‌بعدی نمایند. نرم‌افزار ماتریکس توسط گروهی از متخصصان کَد (CAD) در آمریکا طراحی شده و دارای آرشیوی از سنگ‌های قیمتی و انواع جواهرات و شکل‌هایی است که می‌توان در طراحی از آن‌ها استفاده کرد. همچنین این آرشیو قابل به‌روزرسانی بوده و موارد جدید را نیز می‌توان به آن‌ها اضافه کرد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۳۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان