دانلود و خرید کتاب زندگی با اختلال دو قطبی میشل اتو ترجمه منصور علی مهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندگی با اختلال دو قطبی

کتاب «زندگی با اختلال دو قطبی» نوشتۀ میشل اتو، نورن هانیگتون، رابرت.کناز.آید هنین، جان کوگان و گری ساچش و ترجمۀ منصور علی‌مهدی، آمنه‌سادات کاظمی، فرانک صابری و مطهره عباسی است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زندگی با اختلال دو قطبی

اختلال دوقطبی به طور قابل‌توجهی نظر متخصصان را به خود جلب کرده است. کتاب زندگی با اختلال دوقطبی برای افراد مبتلا به اختلال دوقطبی، خانواده‌های آنان و پزشکانی که به درمان اختلال بیماران خود کمک می‌کنند طراحی شده است. این کتاب که با همکاری تیم‌های پزشکی، محققان و بیماران تدوین شده سرشار از اطلاعات مفید و راهبردی دربارۀ شناخت و درمان اختلال دوقطبی است که در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد و با طراحی راهبردها کمک می‌کند احتمال بروز پیامدهای منفی این اختلال یعنی افسردگی و مانیا را به حداقل برسد. کتاب زندگی با اختلال دوقطبی ازاین‌جهت که برای اختلال پیچیده و درنهایت پرتنشی چون اختلال دوقطبی یک طرح درمانی ساده ارائه کرده است در نوع خود منحصربه‌فرد است و می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای آسان برای خانواده‌هایی که با این اختلال مواجه هستند راهگشا باشد.

خوانندگان با کمک کتاب زندگی با اختلال دوقطبی، می‌توانند برنامه‌هایی مؤثر و کاربردی دررابطه‌با افراد مبتلا به این اختلال بکار بگیرند، روابط ارتباطی خود با این افراد را مدیریت کرده و میزان خشم و تحریک‌پذیری آنها را کنترل کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با تمرین‌ها و برنامه‌ریزی به افراد مبتلا به اختلال دوقطبی در دستیابی به اهدافشان کمک کنند. این اثر به‌عنوان یک کتاب خودیاری علاوه بر اینکه می‌تواند راهگشای بسیاری از بیماران و خانواده‌های آنان شود، منبع خوب و مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های روان‌شناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی به‌منظور فهم بیشتر این اختلال و آشنایی با اصول درمانی آن است.

خواندن کتاب زندگی با اختلال دو قطبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افراد مبتلا به اختلال دوقطبی، خانواده‌های آنان و دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی با اختلال دو قطبی

«اختلال دوقطبی یک اختلال روانی شایع است که به‌عنوان افسردگی - شیدایی (مانیا) شناخته شده می‌شود. یکی از چندین شرایطی است که به اختلال خلقی اشاره دارد که بر اساس دوره تشخیص داده می‌شود. در مفهوم یک بخش برای درک اختلال خلقی اهمیت دارد. اختلال خلقی به مجموعه‌ای از علائم اشاره دارد که در یک دوره زمانی مشابه رخ می‌دهد. این تعریف ساده به‌صورت پیچیده‌تری مطرح است؛ زیرا مجموعه‌ای از علائمی که موردتوجه قرار می‌گیرد می‌تواند شامل بسیاری از علائم ترکیبی متفاوت باشد. به طور مثال، خلق‌وخو را می‌توان به یک برنامه تلویزیونی هفتگی تشبیه کرد. در این حالت ما می‌توانیم به علائم اختلال همانند شخصیت بازیگران نگاه کنیم. در این مثال علائم خلقی بازیگران برجسته هستند. اما برای تشخیص یک قسمت از یک نمایش خاص، حضور سایر بازیگران مکمل (حامی) موردنیاز است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۹۹۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان