دانلود و خرید کتاب ستارگان ادل تاریل ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستارگان اثر ادل تاریل

کتاب ستارگان

نویسنده:ادل تاریل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ستارگان

کتاب «ستارگان» نوشتۀ ادل تاریل و ترجمۀ مهناز عسگری است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. ستارگان از مجموعۀ علوم برای کودکان است و اطلاعات خوب و مفیدی دربارۀ ستاره‌های آسمان در اختیار کودکان می‌گذارد.

درباره کتاب ستارگان

کتاب‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق خواندن کتاب موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون با زبانی کودکانه برای آن‌ها نوشته می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

همان‌طور که کودکان رشد می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند، دربارۀ مسائل مختلف از جمله آسمان و ستارگان کنجکاو می‌شوند و تمایل دارند تا در مورد آن بیشتر بدانند. آن‌ها سؤالات فراوانی دارند. بزرگ‌ترها، مربیان و والدین می‌توانند با استفاده از روش‌های مناسب به این سؤالات پاسخ دهند و باعث ایجاد ارتباط بین کودک و محیط و همچنین رشد ذهنی و فکری کودکان شوند. این مرحله از زندگی کودکان بسیار اهمیت دارد؛ چراکه پیدایش دید علمی در کودکان و پرورش فعالیت خلاق در زمانی شکل می‌گیرد که آن‌ها سؤال می‌پرسند و روحیۀ جستجوگر دارند. هرچه زمان می‌گذرد و اطلاعات و تجربۀ کودکان در رسیدن به پاسخ سؤالاتشان بیشتر می‌شود، مقدمات تفکر علمی و عملی در آن‌ها پایه‌ریزی می‌شود. رسیدن به پاسخ همچنین باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس کودکان به دنبال کشف جهان پیرامونشان بالا برود. خواندن کتاب یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای آموزش به کودکان است.

آسمان همواره برای تمام انسان‌ها، به‌ویژه کودکان دنیای شگفت‌انگیزی بوده است. کتاب ستارگان به آموزش صورت فلکی می‌پردازد و دربارۀ ستارگان به کودکان اطلاعات می‌دهد. کودکان با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند که ستاره‌ها چگونه به وجود می‌آیند و چگونه از بین می‌روند. کتاب ستارگان باعث می‌شود که کودکان از شمردن ستاره‌ها هنگام خواب پا را فراتر بگذارند و وارد دنیای واقعی آن‌ها شوند.

خواندن کتاب ستارگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی کودکان پشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ستارگان

«ستاره‌ها در سحابی‌ها به وجود می‌آیند. سحابی‌ها ابرهای وسیعی هستند که در فضا شناورند. آن‌ها توده‌هایی متراکم و انباشته از گاز هستند. این گازها گرم و گرم‌تر می‌شوند و ناگهان... آتش‌گرفته و شعله‌ور می‌شوند. آن‌وقت ستاره شکل می‌گیرد. این ستاره پرتوافشانی می‌کند، به دور خود می‌گردد، بزرگ می‌شود، بزرگ‌تر و به گلوله ای بسیار بزرگ تبدیل می‌شود»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان