دانلود و خرید کتاب دایناسورها اریک ماتیوه ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایناسورها اثر اریک ماتیوه

کتاب دایناسورها

معرفی کتاب دایناسورها

کتاب دایناسورها نوشتۀ اریک ماتیوه با ترجمۀ مهناز عسگری در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ علوم برای کودکان قرار دارد و مناسب برای کودکان گروه سنی ب و ج است.

درباره کتاب دایناسورها

همۀ کودکان دایناسورها را دوست دارند. کتاب علمی درباره‌ی این موجودات عجیب، یکی از دانستنی‌های مورد علاقه برای آن‌ها به حساب می‌آید. این کتاب، مبتنی بر پژوهش‌های علمی درباره‌ی این جانور و گونه‌های آن است. کتاب، کودکان را با انواع دایناسورها آشنا می‌کند و آن‌ها همه‌چیز را در مورد زندگی‌شان همراه با تصاویر جذاب و رنگارنگ یاد می‌گیرند. کتاب دایناسورها تابلویی است که به کودکان همه‌چیز را در مورد این گونۀ جانوری آموزش می‌دهد. این آموزش با رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و حقایق بسیار ساده همراه است. مثلاً سالیان سال فکر می‌کردیم دایناسورها غول‌هایی عظیم‌الجثه بوده‌اند؛ اما اکنون می‌دانیم که آن‌ها در اندازه‌های گوناگون و جانورانی پر جنب‌وجوش بودند. حتی بعضی از دایناسورها پَر داشتند.

دایناسورها از حدود ۲۴۰ میلیون سال پیش که پدیدار شدند تا پایان دوره‌ای که منقرض شدند، ۱۷۵ میلیون سال فرمانروای زمین بودند. دایناسورها گروهی از خزندگان مهره‌دار بودند که در شکل‌ها و ابعاد مختلفی به تکامل رسیدند، در دورۀ ژوراسیک بر دنیا حاکم شدند و به ابعاد عظیمی رسیدند. آناتومی منحصر‌به‌فرد دایناسورها، این موجودات را از دیگر گروه‌های جانوری متمایز می‌کند. این جانوران بیش از ۶۰ میلیون سال به حیات خود ادامه دادند. از این جهت، آن‌ها موفق‌ترین گونۀ زندۀ روی زمین بودند. بیشتر، دایناسورها را به گوشت‌خوار بودن می‌شناسند، در حالی که تعداد زیادی از این گونه، گیاه‌خوار بودند. ابعاد برخی دایناسورهای گوشت‌خوار به‌مرور زمان کاهش یافت و به پرنده‌ها تبدیل شدند. در مورد پایان آن‌ها نیز دانشمندان معتقد هستند که انقراض نسلشان به‌علت برخوردی بزرگ بوده‌ است. امروزه فسیل‌های مختلف دایناسورها از نقاط مختلف جهان به‌صورت پیوسته کشف می‌شوند. هرکدام از این فسیل‌ها حقایق جذابی را دربارۀ آن‌ها آشکار می‌کنند.

خواندن کتاب دایناسورها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های دانستنی و علمی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان