دانلود و خرید کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد مسعودرضا سهرابی
کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد اثر مسعودرضا سهرابی

کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد

کتاب الکترونیکی «پرسش و پاسخ بیماریهای کبد» نوشتهٔ مسعودرضا سهرابی در انتشارات ارجمند چاپ شده است.

درباره کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد

شکایات کبدی و سؤال در مورد وضعیت سلامت کبد و روش های حفظ سلامت کبد از سؤالات شایع در سطح جامعه است. این شکایات و سؤالات و علائم مربوط به مشکلان کبدی نگرانی‌هایی را در بعضی از افراد ایجاد می‌کند. برخی از مشکلات کبدی هزینهٔ مالی زیادی را به بیماران تحمیل می‌کند. در این میان پیشگیری نقش بسیار مهمی در بسیاری از بیماری‌های کبدی دارد. اطلاع از موارد پیشگیری در بسیاری از موارد با تشخیص به‌موقع می‌تواند جلوی شدت بیماری و نیاز به درمان‌های پرهزینه را بگیرد. در بعضی موارد با یک اقدام کوچک می‌توان به‌راحتی از یک بیماری بزرگ جلوگیری کرد. در بعضی موارد حفظ سلامت کبد نیاز به صبر و حوصلهٔ زیاد دارد. به‌خاطر تمامی این موارد اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح باعث ساده‌نمودن اقدامات ضروری در زمینهٔ سلامت کبد می‌شود و پاسخ و راهنمای صحیح و به‌موقع در رفع این سؤالات می‌تواند در ایجاد آرامش مؤثر باشد.

کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد حاصل تجربیات نگارنده در کار با بیماران کبدی است و اولین بار بخش‌های مختلف آن به‌صورت پرسش و پاسخ در مجلهٔ نیکی منتشر شده بود که با استقبال زیادی روبه‌رو شد. این مطالب کاملاً از نو ویرایش شده و در قالبی منسجم همراه با مطالب جدید منتشر شده است.

نویسنده: دکتر مسعودرضا سهرابی

با مقدمه: دکتر محسن نصیری طوسی – استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن حمایت از بیماران کبدی ایران

کتاب پرسش و پاسخ بیماریهای کبد

این کتاب به افرادی که مایل هستند دربارهٔ مشکلات و بیماری‌های کبد و راه‌های پیشگیری و درمان آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۳۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۵۰۰
تومان