دانلود و خرید کتاب عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی) باربارا دی‌آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی) اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)

معرفی کتاب عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)

«عشق را بجویید تا بیابید» نوشته دکتر باربارا دی‌آنجلیس(-۱۹۵۱) نویسنده آمریکایی و مشاور خانواده است. آیا در انتخاب همسر مناسب، مشکل دارید؟ این کتاب پاسخی است به این پرسش که چگونه خود را برای از راه رسیدن همسر آینده‌تان آماده سازید و چگونه در دوران مجردی از خودتان مراقبت و مواظبت کنید. این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه می‌توانید فرآیند یافتن همسر آینده‌تان را تسریع کنید و به آن شتاب ببخشید. شاید بتوان این کتاب را متمم یا ضمیمه‌ای بر کتاب دیگرم با نام «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» درنظر گرفت. هم‌چنین در این‌باره که چگونه می‌توانید خود و زندگیتان را آماده‌ی ورود همسرتان کنید، دلایل و انگیزه‌های نادرست درگیر شدن در روابط و چگونگی بهره بردن از آن‌ها و اندکی نیز درباره‌ی روابط جنسی صحبت خواهد کرد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: اشتباه دیگر برای درگیر شدن در روابط، فرار کردن از رشد و تغییر شخصی است. به ویژه برای کسانی که دوست دارند دیگران به آن‌ها محبت کنند. درست مانند کودکی که دوست دارد دیگران در حق او مادری یا پدری کنند. منظورم آن دسته از خانم‌هایی است که دوست دارند مردی صورت‌حساب‌هایشان را پرداخت کند. مردها روی زمین نیستند تا صورت‌حساب زن‌ها را پرداخت کنند. مردها به این دلیل مرد خلق نشده‌اند تا همه‌ی بارها بر دوششان باشد. آن‌ها انسان‌اند و می‌بایست از خودشان هم مراقبت کنند و خودشان را هم دوست داشته باشند. زن‌های بسیاری را می‌شناسم که شوهرشان را به چشم پدرشان نگاه می‌کنند و دوست دارند شوهرشان در حقشان پدری کند و بالای سرشان باشد. چنانچه چنین مرام و منشی دارید بدانید که خود را درگیر رابطه‌ای غلط و ناسالم کرده‌اید. مردها فوری این مطلب را خواهند فهمید و اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد. معتقدم که در این دوره و در سال‌های ۲۰۰۰ زن‌ها می‌بایست بتوانند از خودشان محافظت کنند.
نقطه‌ تعادل خود را پیدا کنید
برایان تریسی
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
قدر خودت را بدان
کاترین کاردینال
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
همسرگزینی امروزی
علی شمیسا
تک‌همسری عاشقانه،مهارت‌های ارتباطی برای دوام عشق
شمس‌الدین حسینی
مردان ویفری زنان اسپاگتی
بیل فارل
روابط رمانتیک پلی به سوی عشق الهی
باربارا دی‌آنجلیس
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
تریلوژی عشق؛ عشق درون را آزاد سازید
باربارا دی‌آنجلیس
رازهایی درباره زندگی
باربارا دی‌آنجلیس
اشتباهات یک زن؛ جلد دوم
ام. سوسا
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با زن دلخواهتان
برایان تریسی
آیین همسریابی
پاولتی کوفمن شرمن
عاشق باش اما دیوانه نه! راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم‌تر، عاشقانه‌تر و رضایت‌بخش‌تر در سی روز
فریبا جعفری نمینی

نظرات کاربران

mina
۱۳۹۶/۰۷/۱۰

کتاب خیلی خوبیه...درواقع داره رو فکر مثبت تاکید میکنه...دوست داری طرف مقابلت چه جوری باشه..خودتم همونجوری باش..

Faneking
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

محتواش خوبه فقط اینکه نویسنده یکم بد مطالب رو دسته بندی می کنه. گاهی احساس می کنم نظم نداره مفاهیمش یا شایدم خوب منتقل نمیکنه منظورش رو.. یک کتاب دیگه هم که ازش خونده بودم همینجور حس می کردم. ولی مفهوم

- بیشتر
Golam
۱۳۹۷/۰۹/۱۷

خواندم .خوب بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
اگر جای شما بودم تبلور و تجسم نوع رابطه و ازدواجی را که درنظر دارم در ذهن مجسم می‌کردم و آن را به شخص خاصی محدود نمی‌نمودم.
Golam
پس نخستین قدم آن است که زندگی‌تان را مرتب کنید و به خودتان سروسامانی بدهید. بدین معنی که محیط زندگیتان، وضعیت روحی و احساسی‌تان و عادت‌های سلامتی و تغذیه‌تان، صندوق عقب ماشینتان و خلاصه هرچه فکرش را می‌کنید مرتب و تر و تمیز نمایید و در وضعیت مطلوبی قرار دهید. خودتان را جمع و جور کنید. منتظر نشوید ازدواج کنید تا سروسامان بگیرید. همین الآن به خودتان، زندگی‌تان، شغل‌تان و ... سروسامان دهید. کارهایی را که پشت گوش انداخته بودید فوری انجام دهید. گویی قرار است تا یک هفته‌ی دیگر ازدواج کنید.
Mina.Hp
همواره نیز گفته‌ام: «یک رابطه بزرگترین و بهترین سمینار شهر است.» به آن وارد شوید تا رشد کنید. این بی‌معنی است که صبر کنید تا ۱۰۰% کامل و رشد یافته و متعالی باشید و سپس با کسی رابطه برقرار کنید
Golam
مردها همیشه نگرانند که مبادا زیادی تند رفته باشند یا اشتباه کرده باشند. به همین دلیل زن‌ها می‌بایست به آنان احساس امنیت بیشتری بدهند.
Golam
تا می‌توانید درباره‌ی روابط و ازدواج بیاموزید و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید تا وقتی که شخص مورد نظر را یافتید آمادگی‌اش را داشته باشید و با اعتماد به نفس بدانید آن‌چه انجام می‌دهید درست است.
27059
زندگی، شغلی تمام‌وقت و بدون مرخصی است. البته هرگاه «رهرو» و «مسافری» خودآگاه باشید.
Mina.Hp
فقط کسانی می‌بایست از برقراری هرگونه رابطه بپرهیزند که دارای روابطی بسیار مختل، ناسالم و نامتعادل‌اند و چنان عزت نفس و اعتماد به نفس پایینی دارند که بارها قربانی شده‌اند. تنها این دسته‌اند که باید مدتی فکر هرگونه رابطه یا ازدواجی را از سرشان بیرون کنند.
Golam

حجم

۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۹۰۰
تومان