دانلود و خرید کتاب تغییر من، تغییر جهان است ویکتوآر تسمان ترجمه مهرناز طلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر من، تغییر جهان است اثر ویکتوآر تسمان

کتاب تغییر من، تغییر جهان است

انتشارات:نشر خزه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تغییر من، تغییر جهان است

کتاب تغییر من، تغییر جهان است نوشتهٔ ویکتوآر تسمان و ترجمهٔ مهرناز طلایی است. نشر خزه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب هنر زندگی فردی و جمعی.

درباره کتاب تغییر من، تغییر جهان است

کتاب تغییر من، تغییر جهان است برای بهبود انسان‌ها نوشته شده و بهبود جهان را نیز به‌دنبال دارد. گفته شده است که رویکرد و دغدغهٔ اصلی ویکتوآر تسمان در این کتاب، بحث محیط‌‌زیست و حفظ کرهٔ زمین است، اما می‌خواهد از این طریق تمام انسان‌ها را به‌سوی بازگشت به ارزش‌های اصیل انسانیت سوق دهد. این کتاب به ما یادآور شده است که هر عمل به‌ظاهر کوچک و بی‌اهمیتِ انسان می‌تواند نتایج مهم و تأسف‌باری برای محیط اطراف در پی داشته باشد. نویسنده بدون استفاده از حرف‌های پیچیده و با نثری روان و صمیمی نکاتی را به ما یادآور شده است که با استفاده از آن‌ می‌توان جهان بهتری برای زندگی ساخت. این کتاب در وهلهٔ اول خود واقعیمان را به ما نشان می‌دهد و با استفاده از این ترفند به ما می‌فهماند که باید دست از خودخواهی برداریم؛ چراکه نسل‌های بعدی نیز حق زندگی دارند و محیط‌زیست فقط برای ما نیست. این کتاب به ما آموزش می‌دهد ابتدا از خودمان شروع کنیم؛ با رعایت نکاتی که در این کتاب مطرح شده است. این اثر به قلم یک روان‌تحلیلگر، روان‌شناس، نویسنده، سخنران و کارگردان بلژیکی نوشته شده و خطابه‌ای است برای تمام مردم دنیا که در آن هنر زندگی فردی و جمعی را آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب تغییر من، تغییر جهان است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب هنر زندگی فردی و جمعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تغییر من، تغییر جهان است

«من به کمک تمام سؤالاتی که تا به حال از خود پرسیده‌ام، اطلاعاتی که به دست آورده‌ام و به واسطهٔ تفکر و تحقیق راجع به شیوه‌های متفاوتِ ممکن برای هستی و زندگی، توانسته‌ام صدها هزار نفر را پیدا کنم که رؤیاهای بسیاری در سر داشته‌اند و برای دسترسی به رؤیاهای خود با انجام کارهای کوچک روزانه، به ساخت شیوهٔ جدیدی از زندگی اقدام کرده‌اند که موجب تغییر و تحولی جهانی خواهد شد.

بنابراین، اگر شما تصوری از تغییر زندگی خود و برنامه‌ای برای آن ندارید، منابع بسیاری موجود است که می‌تواند الهام‌بخش شما باشد.

در همهٔ نقاط زمین، انقلابی سازنده در حال وقوع است!

گیوم ده سال دارد. او برای دیدن فیلم فردا به سینما رفت و سپس با سؤالات بسیاری خارج شد. از نظر او، جامعهٔ ما جامعه‌ای نامنسجم است. به عنوان مثال، در این فیلم گفته می‌شود که صفحات نمایشگر پخش تبلیغات که در متروها نصب شده است، به اندازهٔ انرژی مصرفی دو خانوادهٔ شش‌نفره، انرژی مصرف می‌کنند. از نظر این پسربچه، استفاده از چنین نمایشگرهایی توسط سازمان حمل‌ونقل فرانسه، کاری نابجا و نادرست است، بر همین اساس دادخواستی تهیه کرده است و بیش از یازده هزار نفر آن را امضا کرده‌اند... او در ده‌سالگی، به روش خود در یک جنبش شهروندی شرکت کرده است.

ماگالی در یک مراسم دورهمی در بین دوستان، سوفی را ملاقات کرد. سوفی به اقتصاد سبز، محیط‌زیست و سایر موضوعات این زمینه علاقهٔ بسیاری دارد. در ابتدا صحبت‌های سوفی برای ماگالی کمی مسخره به نظر می‌رسید، اما هرچقدر بیشتر به صحبت‌های او گوش کرد، بیشتر متوجه شد که در ورای انتخاب‌های سوفی معنایی نهفته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان