دانلود و خرید کتاب چتر بسته ناصر کشاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چتر بسته اثر ناصر کشاورز

کتاب چتر بسته

نویسنده:ناصر کشاورز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چتر بسته

کتاب چتر بسته نوشتۀ ناصر کشاورز در انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است. این کتاب مصور و رنگی جزو کتاب‌های پرنده آبی در گروه کودک و نوجوان نشر و مناسب برای کودکان سنین ب و ج طراحی و نوشته شده است.

درباره کتاب چتر آبی

کتاب چتر آبی، جزو داستان‌های تخیلی مناسب کودکان است. برای کودکان، قصه‌هایی شنیدنی و جالب با مضامین مختلف هستند که با کمک آن‌ها بتوان مفاهیم مهمی را به آن‌ها آموزش داد. داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند که انعطاف‌پذیر شوند تا به‌خوبی با هر چیزی که زندگی ارائه می‌دهد کنار بیایند و بفهمند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است. درواقع، داستان‌ها یک‌رشته مفاهیم اعتقادی مبتنی بر ارزش از جمله مفاهیم خوب و بد را به کودک منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های داستان‌های کودکان این است که در فضایی با بیشترین تصاویر و کمترین محتوا نوشته می‌شوند. این کار متناسب با روحیات و توانایی انطباق در کودک انجام می‌شود؛ یعنی دلیل کوتاهی داستان‌های کودکانه توجه به حوصلۀ کودک، ظرفیت تمرکز و درک بیشتر آن‌ها به‌دلیل حذف جزئیات هست. از یک طرف بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین جمله‌ها منتقل می‌شوند تا برای کودک خسته‌کننده نباشد و از طرف دیگر، به‌کارگیری نقاشی‌ در صفحه‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت بصری برای کودکان باعث می‌شود محتوا در ذهن آن‌ها بهتر تثبیت شود.

در کتاب چتر آبی داستان چتری را می‌خوانیم که دلش می‌خواهد باز بشود و به گردش برود. او برای اینکه بفهمد چطور باید این کار را بکند به باغچه می‌رود. آنجا گلی را می‌بیند و از او می‌پرسد، غنچه‌ها چطور باز می‌شوند. گل می‌گوید غنچه‌ها آب می‌خورند، آفتاب می‌خورند، باد می‌خورند تا باز شوند. چتر هم می‌رود و همین کار را می‌کند. آب خورد، آفتاب خورد، باد خورد، ولی باز نشد. شما می‌توانید با چتر این قصه همراه شوید تا ببینید چطور می‌تواند به خواسته‌اش برسد.

کتاب چتر آبی، مصور و رنگی است. سرتاسر کتاب نقاشی‌های فانتزی بامزه دارد که برای کودکان سرگرم‌کننده هستند. در این کتاب کودکان یاد می‌گیرند که هر موجودی برای شکوفا شدن نیاز به زمینه‌هایی دارد که ممکن است با بقیه متفاوت باشد. هرکسی باید بتواند متناسب با ماهیت و خصوصیات خودش، راه خودشکوفایی را یاد بگیرد.

خواندن کتاب چتر آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان