دانلود و خرید کتاب عشق درمانی با قرآن پروانه الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق درمانی با قرآن اثر پروانه الهی

کتاب عشق درمانی با قرآن

نویسنده:پروانه الهی
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عشق درمانی با قرآن

کتاب «عشق درمانی با قرآن» نوشتۀ پروانه الهی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب عشق درمانی با قرآن، شفای زندگی انسان‌ها را با نشانه‌های الهی به ارمغان می‌آورد.

درباره کتاب عشق درمانی با قرآن

کتاب عشق درمانی با قرآن، شفای زندگی را با ارائۀ آیاتی که مرتبط با عشق است تضمین می‌کند. پروانه الهی تلاش کرده است با گردآوری آیات قرآن عشق را به انسان‌ها هدیه کند تا بتوانند با آرامش زندگی کنند. او مدت‌زمان طولانی را به تحقیق و بررسی پرداخت و به دنبال راه‌های شفابخش در زندگی بود چرا که معتقد است دیگر انسان‌ها زندگی را زندگی نمی‌کنند. همه چیز خیلی سریع پیشرفت کرده و الان حتی معمولی‌ترین افراد امکانات زیادی در اختیار دارند، اما کسی زندگی نمی‌کند و هیچ‌کدام از این امکانات باعث نشده که آنها امن‌تر باشند و بیشتر احساس امنیت کنند. روزبه‌روز بیماری‌ها بیشتر می‌شوند و جنایات رشد گسترده‌ای داشته است. گویی غیر از کرونا که یک بیماری شناخته‌شدهٔ همگانی و جهانی است، بیماری دیگری هم تحت عنوان اضطراب، بی‌قراری و ترس همگانی در جهان حاکم شده که سال‌ها است به طور خاموش همۀ جنبه‌های زندگی انسان‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

پروانه الهی دربارۀ انسان‌ها و کمبودهایشان تحقیق کرده، مشکلات، ضعف‌ها و در مقابل توانمندی‌های انسان را بررسی کرد. تحقیقات راجع‌به انسان‌ها نشان داد که انگار همه علی‌رغم توانمندی‌های اثبات شده‌ای که درونشان دارند، نیروهای داخلی و خارجی مانع استفادۀ انسان‌ها از آن همه توانمندی می‌شود و آن‌ها را به سمت ضعف‌ها و نیازهای خودساخته می‌کشاند. او همچنین به بررسی ضمیر هشیار، ناهشیار و عملکرد مغز پرداخت، دربارۀ روح، جسم، معنویت و عرفان را تحلیل کرد و درنهایت به چیزی رسید که با همۀ علومی که به دنبالشان رفته بود انطباق داشت و پاسخ تمام سؤالاتش را داد. کتاب عشق در مانی با قرآن باتکیه‌بر آیات سوره‌های مختلف توانسته است آرامش را به خوانندگان انتقال دهد.

خواندن کتاب عشق درمانی با قرآن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران قرآن، علاقه‌مندان به اخلاق و سبک زندگی اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان