دانلود و خرید کتاب افشین قهرمان صفیه پرماس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افشین قهرمان اثر صفیه پرماس

کتاب افشین قهرمان

نویسنده:صفیه پرماس
انتشارات:عترت نو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب افشین قهرمان

کتاب افشین قهرمان نوشتهٔ صفیه پرماس است. عترت نو این داستان آموزشی را منتشر کرده است؛ برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال.

درباره کتاب افشین قهرمان

کتاب افشین قهرمان از مجموعهٔ «ماجراهای افشین و دایی به‌روز»، داستان پسربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که هر روز زمان بسیاری را در فضای مجازی می‌گذراند و از محیط اطرافش لذت کافی را نمی‌برد. افشین همراه با مادرش به پارکی سرسبز و زیبا می‌رود، اما به‌جای اینکه از فضای سبز استفاده کند با تبلت مادرش بازی‌های مجازی می‌کند و اصلاً توجهی به اطراف خود ندارد. او کم‌کم به این فضا معتاد می‌شود؛ تا جایی که خودش را جای یکی از شخصیت‌های بازی قرار می‌دهد و در تابستان گرم، لباس پشمی می‌پوشد و عرق می‌ریزد؛ تا اینکه اتفاقی می‌افتد. این کتاب به کودکان ۵ تا ۱۲ سال می‌آموزد که استفادهٔ بسیار از فضای مجازی، اثرات مخربی بر روی سلامتی و آینده‌شان می‌گذارد.

خواندن کتاب افشین قهرمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان ۵ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب افشین قهرمان

«افشین گفت، «اما مامان جان، من دلم میخواد با تبلت شما بازی کنم.» مادر جواب داد: «آخه خودت قول دادی کم بازی کنی، پس برای یک بازی کوچولو فقط وقت داری.» افشین تا به خانه رسید، تبلت مادرش را برداشت و شروع کرد به بازی کردن، اما آنقدر در بازی غرق شده بود که حواسش به زمان نبود و نتوانست به قولش عمل کند. مادر وقتی آماده شد، دید پسرش هنوز حتی لباس‌های صبحش را که به پارک رفته بود، عوض نکرده است.

افشین از اینکه حواسش به زمان نبود، خجالت کشید. زود تبلت را کنار گذاشت و به سمت اتافش دوید تا آماده شود وقتی از اتاق بیرون آمد، مادرش با تعجب نگاهش کرد و گفت: «پسرم مگه تو تابستان به این گرمی، سردت شده؟ چرا لباس پشمی پوشیدی؟!»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان