دانلود و خرید کتاب فرمانده جهان هستی فاطمه رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمانده جهان هستی اثر فاطمه رحمتی

کتاب فرمانده جهان هستی

نویسنده:فاطمه رحمتی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فرمانده جهان هستی

کتاب «فرمانده جهان هستی» نوشتۀ فاطمه رحمتی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب فرمانده جهان هستی دربارۀ مهدویت است.

درباره کتاب فرمانده جهان هستی

مهدویت جزو اصلی‌ترین معارف الهی است که خداوند وعدۀ تحقق آن را بارها در قرآن کریم به روش‌ها و مفاهیم مختلف بیان کرده و بهترین انسان‌ها، یعنی انبیا، رسولان و حتی پیامبران اولوالعزم را در مسیر تحقق آن قرار داده است. حضرت محمد (ص) در حساس‌ترین و مهم‌ترین واقعۀ بشریت یعنی واقعۀ عید غدیر هم به مسئلۀ مهدویت داشته‌اند؛ زیرا اصل ماجراي غدیر، معرفی امامت امیرالمؤمنین (ع) و دیگر ائمۀ معصومین به‌عنوان هدایت‌کنندگان و غافله سالاران بشریت به‌سوی آرمان‌شهر الهی در آخرالزمان بود؛ بنابراین می‌توان تأکید خداوند بر ابلاغ پیام غدیر به پیامبر را درک کرد.

نهم ربیع‌الاول سرآغاز روزگار رهایی و عصر نجات و خلاص‌شدن بشر از ظلم، بی‌عدالتی و استکبار است. در حقیقت، در نهم ربیع‌الاول عصر مهدویت آغاز می‌شود؛ سالروز آغاز امامت امام‌زمان، روز تجدید بیعت با آن امام و اهداف و آرمان‌های اوست. روزی که ادامۀ غدیر است و پیروان امام‌زمان و منتظران منجی در هر سرزمینی که هستند این روز را گرامی می‌دارند.

کتاب فرماندۀ جهان هستی، دربارۀ مهدویت است و از به تکامل رسیدن انسان‌ها در دوران حکومت صاحب‌الزمان (عج) سخن می‌گوید. فاطمه رحمتی در کتاب فرماندۀ جهان هستی به موضوعاتی مانند مهدویت امام‌زمان (عج) در خطبهٔ غدیر، چگونگی وصال حضرت نرجس به امام حسن عسکری (ع)، ماجرای تولد حضرت مهدی (عج)، نامه‌های عاشقانه، توقیعات امام‌زمان (عج)، غیبت صغری، ارتباط فاطمیه و مهدویت و وظیفۀ مسلمانان در دوران غیبت اشاره کرده است.

خواندن کتاب فرمانده جهان هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های دینی و علاقه‌مندان به موضوع مهدویت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرمانده جهان هستی

«رسول گرامی اسلام (ص) بارها در خطبه‌های خود اشاره‌های متعددی نسبت به صراط مستقیم بودن راه حضرت علی (ع) و حضرت مهدی (عج) داشتند. در آن فرازهایی که فرمودند:

هان مردم! صراط مستقیم خداوند من هستم که شما را به پیروی آن امر فرموده و پس از من علی (ع) است

و نیز در فرازی دیگر فرمودند: هان مردم! نور از سوی خداوند عزوجل در جان من سپس در جان علی این ابی‌طالب آنگاه در نسل او تا قائم مهدی (عج) است که حق خدا و ما را می‌ستاند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان