دانلود و خرید کتاب بازگشت به مسیر عاشقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت به مسیر عاشقان اثر فاطمه رحمتی

کتاب بازگشت به مسیر عاشقان

گردآورنده:فاطمه رحمتی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازگشت به مسیر عاشقان

کتاب «بازگشت به مسیر عاشقان» نوشتۀ فاطمه رحمتی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. بازگشت به مسیر عاشقان، کتابی دربارۀ خداشناسی است.

درباره کتاب بازگشت به مسیر عاشقان

یکی از مهم‌ترین مسائلی که انسان‌ها با آن مواجه می‌شوند خدا و خداشناسی است. تقریباً برای تمامی انسان‌ها این سؤالات مطرح می‌شود که از کجا آمده‌اند و به کجا می‌روند. این فطرت انسان‌هاست به آن‌ها اطمینان می‌دهد تا به وجود خداوندی که همۀ هستی را آفریده پی ببرند و احساس نیاز به برقراري ارتباط با خداوند، ستایش، پرستش و کمک‌گرفتن از او داشته باشند. هر انسانی در قلب و روح خود، خدا را شناخته و به او عشق می‌ورزد. همان خدایی که تمام هستی را خلق نموده تا انسان‌ها در آسایش به وجود آمده، زندگی کنند. خداوند آنچه انسان به آن نیازمند است، هدیه کرده تا بتواند لذت زنده‌بودن را درک کند.

خداوند مهربان مانند پدری دلسوز و مادری مهربان همیشه مراقب و ناظر افراد است و هر جا که به کمکش نیاز داشته باشند و از وي کمک بخواهند یاری خود را از آن‌ها دریغ نکرده است. هر انسانی خدا را احساس کرده و با او رابطه برقرار می‌کند و هرچقدر قلب انسان پاک‌تر و روح او سبک‌بارتر باشد با خدای خود راحت‌تر و بهتر رابطه برقرار می‌کند و می‌تواند او را کامل‌تر شناخته و درک کند.

فاطمه رحمتی تلاش کرده است تا از طریق کتاب بازگشت به مسیر عاشقان، خوانندگان را بار دیگر به خداوند نزدیک کند و استفاده از آیات، روایت و کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه راه‌های شناخت خداوند را معرفی کند. کتاب بازگشت به مسیر عاشقان به موضوعاتی مانند خداشناسی، اثبات خداوند، ساختار جهان هستی، انواع عالم‌ها موجود در جهان، جنس خداوند، اهمیت و آثار خداشناسی معارف دینی بر محور خداشناسی، خداشناسی از منظر امام علی (ع) و روش‌های شناخت خداوند می‌پردازد.

خواندن کتاب بازگشت به مسیر عاشقان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خداشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازگشت به مسیر عاشقان

«روایات بسیاري در باب خداشناسی مطرح‌شده که در اینجا به برخی از آنها می‌پردازیم:

امام علی (ع) می‌فرماید:

۱: هرکه خدا را شناخت ،معرفتش کانل گشت

۲: علم داشتن به خدا، برترین دو علم است.

۳: موجب دل کندن از دنیا می‌شود.

۴: موجب ترس از خدا می‌شود.

۵: موجب پشت کردن به دنیای فانی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان