دانلود و خرید کتاب پرنده ای به نام کاکاپو توماس فوکس ترجمه مهدی معروفخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرنده ای به نام کاکاپو اثر توماس فوکس

کتاب پرنده ای به نام کاکاپو

نویسنده:توماس فوکس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پرنده ای به نام کاکاپو

کتاب الکترونیکی پرنده ای به نام کاکاپو نوشتۀ توماس فوکس و ترجمۀ مهدی معروفخانی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. کتاب پرنده ای به نام کاکاپو، شامل ۷داستان کوتاه برای کودکان است.

درباره کتاب پرنده ای به نام کاکاپو

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کتاب مصور پرنده ای به نام کاکاپو، مشتمل بر چند داستان کوتاه است که با زبانی ساده و روان برای کودکان و نوجوانان نگاشته شده‌اند. «ورود پرنده بازیگوش»، «روز بلند و پرماجرا»، «پرنده گم می‌شود»، «چرخ‌وفلک سواری با فنجان»، «کاکاپو پرواز می‌کند»، «قایم باشک بازی خطرناک»، «کاکاپو به‌جزیره برمی‌گردد» عنوان‌های داستان‌های این کتاب هستند.

خواندن کتاب پرنده ای به نام کاکاپو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب مناسب است.

بخشی از کتاب پرنده ای به نام کاکاپو

«روزی، روی پادری جلوی خانه آقای «هازن کلبر» گلوله‌ای از پر پیدا شد. آقای هازن کلبر خسته از سرکار به خانه برمی‌گشت. کم مانده بود پایش را روی گلوله بگذارد. او اصلاً متوجه نشد که گلوله یک پرنده‌ی کوچم واقعی است.

آقای هازن کلبر خواست با احتیاط از کنار پرنده عبور کند و وارد خانه شود که گلوله‌ی سبزرنگ از ترس تکان خورد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان