دانلود و خرید کتاب به خانه خوش آمدی خرسی ایل سونگ نا ترجمه نیره طالب زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به خانه خوش آمدی خرسی اثر ایل سونگ نا

کتاب به خانه خوش آمدی خرسی

نویسنده:ایل سونگ نا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به خانه خوش آمدی خرسی

کتاب «به خانه خوش آمدی خرسی» نوشتۀ ایل سونگ نا و ترجمۀ نیره طالب زاده است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. کتاب به خانه خوش آمدی خرسی، کودکان را با محل زندگی حیوانات مختلف آشنا می‌کند.

درباره کتاب به خانه خوش آمدی خرسی

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

خانه برای همه محل آرامش است، ‌ مأمنی است که افراد در آن پناه می‌گیرند، احساس امنیت دارند و زندگی می‌کنند. کودکان می‌توانند با مطالعۀ کتاب به خانه خوش آمدی خرسی این موضوع را درک کنند و خانۀ خود را بیشتر از قبل دوست داشته باشند. به خانه خوش آمدی خرسی دربارۀ خرسی است که از جایی که زندگی می‌کند خسته شده، احساس می‌کند باید دنبال جایی بهتر برای زندگی باشد. او شروع به جستجو می‌کند و تلاش می‌کند تا مثل حیوانات دیگر خانه بسازد؛ اما هر بار دچار مشکلاتی می‌شود؛ اما در خلال این جستجوها، کودکان با محل زندگی حیوانات مختلف آشنا می‌شوند. خرس در انتها متوجه می‌شود که محل زندگی‌ خودش از هرجایی برای او مناسب‌تر و بهتر است.

خواندن کتاب به خانه خوش آمدی خرسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به آشنایی با محل زندگی حیوانات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به خانه خوش آمدی خرسی

«خرسی هر روز صبح، توی همان جنگل سبز همیشگی، زیر همان آسمان آبی، از خواب بیدار می‌شد. یک روز خرسی با خودش فکر کرد: من باید یک ‌خانهٔ جدید پیدا کنم. پس خرسی از درخت بالا رفت تا به پرنده‌ها برسد؛ اما لانهٔ آن‌ها خیلی بلند بود. خرسی زمین را کند و سراغ موش کور رفت. اما زیرزمین خیلی تنگ و تاریک و نمور بود و دماغش پر از خاک شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان