دانلود و خرید کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند تیبه ولدکمپ ترجمه مهدیه متقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند اثر تیبه ولدکمپ

کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند

نویسنده:تیبه ولدکمپ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند

کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند به‌قلم تیبه ولدکمپ با ترجمهٔ مهدیه متقی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر می‌کند. این کتاب راجع‌به دو برادر نوجوان به نام‌های برت و بارت است که عاشق بازی‌های مهیج هستند اما موانعی برای پرداختن به این علاقه وجود دارد. 

درباره کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند

برت و بارت دو پسر نوجوانند که از داستان‌های مربوط به آدم‌فضایی‌ها لذت می‌برند و دوست دارند در بازی‌هایشان جنگجویان شجاعی باشند که زمین را از دست آدم‌فضایی‌ها نجات می‌دهند. آن‌ها بازی با سلاح‌های ساختگی‌شان که معمولاُ از لوازم دورریختنی ساخته می‌شوند را دوست دارند اما مادرشان مانع این کار می‌شود و معتقد است این‌جور بازی‌ها بچه‌ها را خشن می‌کند. آیا حق با مادر است؟ برت و بارت چه راه دیگری برای سرگرم کردن خودشان پیدا می‌کنند؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید. 

خواندن کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۸ تا ۱۱ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب برت و بارت دنیا را نجات می دهند

«برت و بارت دو تا پسربچه بودند. آن ها موجودات فضایی را خیلی دوست داشتند. به تیراندازی علاقه داشتند و به موجودات فضایی که مثلاً با آن ها می جنگیدند، شلیک می کردند. یک روز برت یک چاه بازکن و بارت هم یک لولهأ جاروبرقی قدیمی پیدا کرد. برت گفت: «با تفنگ‌هایی که ما دنبالشان بودیم اصلاً فرقی نمی کنند.» بارت گفت: «تفنگ‌های نابودگر موجودات فضایی! موضوع بازی آن‌ها این بود که مثلاً موجودات فضایی به زمین حمله کرده‌اند و این دو نفر زمین را نجات می‌دهند.» اسم مادر برت و بارت، ویولا و فامیلی‌اش نسیم بهار بود. کفش‌هایش از گلبرگ شکوفه‌ها بود و پروانه‌ها دوستانش بودند. در همین روز ویولا سرگرم مطالعهٔ یک کتاب بود. وقتی او کتاب را تا آخر خواند گفت: «پروانه‌های عزیز پسرهای این کتاب خیلی خوب هستند. من خیلی هیجان‌زده‌ام بدانم پسرهای من هم امروز دقیقا همین‌طوری خوب هستند؟ ویولا به طرف باغ دوید. صدای عجیب‌وغریب خش‌خش برگ‌ها از زیر پاهایش شنیده می‌شد. وقتی او برت و بارت را دید شوکه شد و ایستاد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان