دانلود و خرید کتاب این دکمه را فشار نده بیل کاتر ترجمه شیدا رنجبر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این دکمه را فشار نده اثر بیل کاتر

کتاب این دکمه را فشار نده

نویسنده:بیل کاتر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب این دکمه را فشار نده

کتاب «این دکمه را فشار نده» نوشتۀ بیل کاتر و ترجمۀ شیدا رنجبر است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. این دکمه را فشار نده، کتابی مفرح، تعاملی، بامزه و خنده‌دار برای ردۀ سنی کودکان است.

درباره کتاب این دکمه را فشار نده

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

شخصیت اصلی کتاب این دکمه را فشار نده، لری، یک هیولای بنفش بامزه و دلنشین است که ترسناک نیست و همان ابتدا خود را معرفی می‌کند و کودکان را مخاطب قرار می‌دهد. این هیولای بانمک به خوانندگان می‌گوید که کتابش فقط یک قانون دارد و آن هم این است که دکمه‌ای که در وسط صفحۀ کتاب قرار دارد را به‌هیچ‌وجه فشار ندهند. همین موضوع مخاطب را وسوسه می‌کند. کودک معمولاً در چنین مواقعی کتاب را تکان می‌دهد یا انگشتش را روی دکمه قرار می‌دهد. لری ابتدا دوست دارد خودش و دیگران مقاومت کرده و قانون کتاب را رعایت کنند؛ اما طبیعی است که وقتی آدم‌ها وسوسه می‌شوند، دوست دارند بدانند کاری که از انجام آن منع شده‌اند چه پیامدی دارد! لری دکمه را فشار می‌دهد و در صفحۀ بعد او دیگر بنفش نیست و تبدیل به یک هیولای زرد شده است.

کتاب تعاملی این دکمه را فشار نده برای کودکان بسیار جذاب است، حس کنجکاوی آن‌ها را برمی‌انگیزد، درگیرشان می‌کند و آن‌ها را به خنده می‌اندازد. کتاب‌هایی مانند این دکمه را فشار نده در ظاهر ساده هستند، تصاویر کم و جمله‌های کوتاهی دارند دارند؛ اما کودکان ارتباط برقرار می‌کنند و سرگرم می‌شوند. آن‌ها همچنین تشویق می‌شوند که درباره‌اش با پدر و مادر و دیگران صحبت کنند. این دکمه را فشار نده، به‌هیچ‌وجه کسل‌کننده نیست و کودک دوست دارد بارهاوبارها کتاب را به دست بگیرد و حتی خودش آن را برای دیگران بخواند.

خواندن کتاب این دکمه را فشار نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۲ تا ۴ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب این دکمه را فشار نده

«نه! نمی‌شود!! نباید این کار را بکنیم!

ولی! هیچ‌کس نگاه نمی‌کند، بیا یک کوچولو فشارش بده!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان