دانلود و خرید کتاب اولین بار در سیرک اعظم عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولین بار در سیرک اثر اعظم عباسی

کتاب اولین بار در سیرک

نویسنده:اعظم عباسی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولین بار در سیرک

کتاب «اولین بار در سیرک» نوشتۀ اعظم عباسی است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. اولین بار در سیرک، داستانی جالب و بامزه دربارۀ یک میمون گمشده است.

درباره کتاب اولین بار در سیرک

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

اولین‌بار در سیرک از جایی آغاز می‌شود که یک نقاش به طبیعت می‌رود تا نقاشی کند. او تصمیم می‌گیرد که آن روز تصویر یک میمون را بکشد، وقتی کار هنرمند جوان تمام می‌شود، یک میمون از بالای درخت نقاشی را می‌بیند و حسابی غمگین می‌شود؛ چون این نقاشی بسیار شبیه به پسر خانم میمون است که گم شده. خانم میمون با اندوه نقاشی را به دستش می‌گیرد، دلش برای پسرش تنگ شده. نقاش جوان مادر دلتنگ را می‌بیند. آیا او می‌تواند پسرش را پیدا کند؟ آیا ممکن است که پسرش را به سیرک برده باشند؟ سیرک محلی است که مردم برای سرگرمی و تفریح به آنجا می‌روند. اما آیا می‌دانید چقدر در این مکان حیوانات را برای یادگیری حرکات خاص اذیت می‌کنند؟ آیا خانم میمون پسرش را پیدا می‌کند؟ اولین‌بار در سیرک، داستان یک میمون گمشده، یک نقاش و یک مادر دلتنگ است. اولین‌بار در سیرک ضمن سرگرم‌کردن کودکان، به آ‌ن‌ها کمک می‌کند تا بادقت و توجه بیشتری به دنیای پیرامونشان نگاه کنند، آن‌ها را به سمت کشف جهان اطرافشان سوق می‌دهد، قدرت درک و خیال‌پردازی‌شان را تقویت می‌کند و خلاقیت را در آن‌ها پرورش می‌دهد. تصویرگری کتاب اولین‌بار در سیرک به عهدۀ مرجان بابا مرندی بوده است.

خواندن کتاب اولین بار در سیرک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولین بار در سیرک

«امروز می‌خواهم یک میمون کوچولو نقاشی کنم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان