دانلود و خرید کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی جکی لتران ترجمه اکرم کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی اثر جکی لتران

کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی

معرفی کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی

کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی به‌قلم جکی لتران با ترجمهٔ اکرم کرمی را انتشارات صابرین منتشر کرده است. این کتاب، در قالب پرسیدن پنج سؤال و استفاده از مثال‌ها و مصادیق عینی، به دختران نوجوان کمک می‌کند تا احساسات منفی خود را بشناسند و مدیریت کنند.

درباره کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی

تجربهٔ احساسات منفی برای همه امری اجتناب‌ناپذیر است اما شناخت و مدیریت آن‌ها در نوع و میزان واکنش به این اتفاقات مؤثر است و می‌تواند کمک شایانی به بهبود روابطمان کند. ازآنجایی‌که حجم و گستردگی این تجارب در دوران نوجوانی بیشتر است و نوجوانان نیاز به مهارت‌آموزی بیشتری در این حوزه دارند، کتاب پیش رو کوشیده تا در ۹ فصل به نوجوانان و علی‌الخصوص دختران نوجوان در پذیرش و نحوهٔ مواجهه با این احساسات کمک کند و سؤالاتی را مطرح کند که کوشش برای یافتن پاسخشان به آرامش ذهن و افزایش قدرت تمرکز و عملکرد افراد کمک شایانی می‌کند.  

خواندن کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دختران نوجوان که نیازمند راهنمایی بیشتر دربارهٔ کنترل هیجانات و احساسات منفی خود هستند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب پنج گام ساده برای مدیریت احساس های منفی

«پنج گام ساده برای کنترل احساس‌های منفی

آیا از اینکه یک اتفاق ناگوار می‌تواند تمام روز و یا حتی تمام هفتهٔ شما را خراب کند احساس سرخوردگی می‌کنید؟ آیا هرچه سعی می‌کنید باز نمی‌توانید افکار و احساس‌های منفی را از خود دور کنید؟ آیا به جای آنکه راحت از کنار یک موضوع رد شوید مدت‌ها به آن می‌چسبید حال آنکه دیگران خیلی زود آن را به دست فراموشی می‌سپارند؟ اگر پاسخ شما به سؤالات بالا مثبت است بدانید تنها نیستید. رها کردن افکار و احساس‌های ناگوار برای خیلی‌ها دشوار است وقتی مشکلی پیش می‌آید آن‌ها دائم آن موقعیت را در ذهن خود زیرورو می‌کنند. طوری که احساسشان در مورد خود طرف مقابل یا دیگر افراد درگیر در آن موقعیت بدتر هم می‌شود. آیا آخرین مشاجره‌ای که واقعاً شما را آزار داده است به یاد می‌آورید؟ بگومگوی شما چگونه بود؟ آیا بارهاوبارها ماجرا را در ذهن خود تکرار کردید و برای حرف‌هایی که می‌توانستید بزنید اما نزدید خود را سرزنش کرده‌اید؟ آیا در ذهن خود صحبت‌هایی را آماده کردید که هرگز فرصتی برای گفتن آنها پیش نیامد و این شما را افسرده‌تر هم کرد؟ آیا به موقعیت‌های مشابه دیگری هم فکر کردید که شما را به ورطهٔ غم، خشم یا رنج می‌کشاندند؟ فرض کنید بعد از بگومگویی که با دوستتان داشتید سعی می‌کنید اوضاع را سروسامان بدهید تا کدورتی برجا نماند. آیا در چنین مواردی می‌توانید افکار و احساس‌های منفی را دور بریزید و به کار خود ادامه دهید یا اینکه این قدر خلق شما تنگ می‌شود که نمی‌توانید کاری کنید؟ آیا این خلق شماست که شما را کنترل می‌کند؟ بعضی افراد راحت نمی‌توانند از چنگ احساس‌های منفی رها شوند حتی زمانی که واقعاً می‌خواهند. علت این است که آن‌ها واقعاً نمی‌دانند چقدر بر احساس‌های خود کنترل دارند. شاید وضعیت فعلی شما هم همین باشد. شاید درحال‌حاضر درک احساس‌ها و مدیریت آن‌ها کار دشواری به نظرتان برسد اما اگر ابزار مناسب در اختیار داشته باشید، مدیریت احساس‌ها نه‌تنها ممکن بلکه آسان هم خواهد شد. در این کتاب با پنچ گام ساده یا بهتر بگوییم پنج سؤال ساده آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها به‌علت احساس‌های خود پی می‌برید و شیوهٔ عبور از آن‌ها را یاد می‌گیرید. دیگر در چنگ احساس‌های منفی نخواهید ماند و دیگر خلق منفی روز شما را خراب نخواهد کرد بلکه می‌توانید مهار خلق خود را در دست بگیرید و فکر خود را بر ایجاد ارتباطی شاد و سالم با خود و اطرافیان خود متمرکز کنید. خبر خوب اینکه وقتی روش استفاده از این پنج سؤال ساده را یاد بگیرید می‌توانید از آنها برای حل مشکلات هم استفاده کنید؛ حال چه این مشکل با والدینتان باشد چه با یک دوست و آشنا و حتی خودتان.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان