دانلود و خرید کتاب بهترین خودت باش! رویا ابراهیم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین خودت باش! اثر رویا ابراهیم پور

کتاب بهترین خودت باش!

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین خودت باش!

کتاب بهترین خودت باش! نوشتۀ رؤیا ابراهیم‌پور در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است. این کتابِ مصور و  رنگی، داستانی کودکانه دارد و مناسب برای گروه سنی ب و ج است.

درباره کتاب بهترین خودت باش!

کتاب بهترین خودت باش! داستان کودکانۀ تخیلی از نوع داستان‌های حیوانات است. این بار اما فضای داستان به‌جای جنگل و حیوانات آنجا، به اعماق اقیانوس و جانداران آنجا رفته است. داستان کتاب در اقیانوس آرام می‌گذرد. آنجا اختاپوس کوچکی زندگی می‌کند که نامش ولفی است. او اندازۀ یک بند انگشت است و همه مسخره‌اش می‌کنند. ولفی با اینکه دوست دارد رفیق صمیمی داشته باشد؛ اما نمی‌تواند با کسی دوست شود و برای اینکه از نگاه سنگین دیگران در امان باشد منزوی است و فقط زمانی که هیچ‌کس بیرون نیست از خانۀ خود خارج می‌شود. تنها کسی که به فکر اوست یک لاک‌پشت مهربان است که در نزدیکی او کافه دارد و هر زمان که جشن و مهمانی برپا می‌شود برای ولفی هم سهیمۀ غذا کنار می‌گذارد. در یکی از روزهایی که ولفی برای بردن غذایش به کافه می‌رفت، با تمساح بزرگی مواجه شد. گرچه در اولین دیدار ولفی از او ترسید و فرار کرد اما دفعۀ بعدی که او را دید میانشان رابطۀ دوستی عمیقی برقرار شد. او حالا دوست پیدا کرده بود و ساعت‌ها با هم گفت‌وگو می‌کردند. در یکی از دیدارهایشان، تمساح که کاسیوس نام دارد به ولفی کتابی هدیه داد با نام «خودت را کشف کن». او از ولفی خواست با خواندن این کتاب، توانمندی‌های خودش را کشف کند. کاسیوس به ولفی گفت که دلیل اعتمادبه‌نفس نداشتن و گوشه‌گیری‌اش تمسخر دیگران است؛ اما اگر توانایی‌های بزرگی پیدا کند، می‌تواند همۀ آن مسخره‌کنندگان را از کار خود شرمنده کند.

موضوع کتاب بهترین خودت باش! نگرانی، تنهایی و فقدان اعتمادبه‌نفس است. کودکان با خواندن این کتاب یاد می‌گیرند که چگونه در موقعیت‌هایی که دیگران باعث انزوای‌ آن‌ها می‌شوند، به دور خود حصار تنهایی نکشند، از آنچه هستند شرمنده نباشند و تلاش کنند توانایی‌های خود را کشف و تقویت کنند. این کتاب مصور است و نقاشی‌های زیبا و بامزۀ آن، خواندنش را برای کودکان دلچسب‌تر خواهد کرد.

خواندن کتاب بهترین خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 8587156
۱۴۰۳/۰۳/۲۲

این کتاب رو برای دخترم خریدم عالی و امید بخش و پر از ایده و هیجان بود نسخه الکترونیکی برای بچه ها سخته ما مادر باید براشون بخونیم . اینجوری ما هم به دنیای کودکان سر زدیم و همراهی کردیم

- بیشتر
shooka
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

خلاقیت نویسنده قابل تحسینه👍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان